Gå til innhold

Skriver LF ned verdien automatisk?

Catus

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri bestilt varer til over kr 200,- på Lookfantastic før. Men nå trenger jeg to produkter samtidig, og da vil verdien bli over 200.

Skriver de ned verdien automatisk eller må man be dem om å gjøre det?

Jeg har hørt at de av og til deler opp bestillingen og sender i to/flere pakker også? Hva er det greieste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

De har skrevet ned hos meg, i hvertfall. En gang bommet de og skrev ned til en verdi tilsvarende 211NOK----den ble stoppet :evil:

Men jeg har ikke bestilt masse produkter samtidig noen ganger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi har de begynnt å ikke skrive ned nå:( Jeg har bestillt 20 ganger tidligere, og da har de alltid skrevet ned. Bestillt 3 pakker nå nettopp som jeg ikke har fått. De koster ca 220 kr pr stk. Får krysse fingrene da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tollvesenet er klar over at mange nettbutikker skriver ned verdien, derfor blir pakkene av og til sjekket selv om den påskrevne verdien er under kr. 200. Og siden LF ikke legger faktura i pakken, hverken med ekte pris eller pris som matcher det de har skrevet på, må vi som kunder da vise kvittering for å få ut pakkene våre. Og da blir det jo toll (eller rettere sagt mva. og en engangsavgift på kr. 70 pr. pakke) da, hvis den "ekte" verdien er over kr. 200. Etter en del slike hendelser fra ett og samme selskap får de en slags advarsel, det er derfor SN ikke skriver ned verdien lenger. Veldig mange av pakkene deres med nedskrevet verdi ble sjekket, og for at de skal kunne sende til Norge må de pent følge reglene nå og skrive på riktig verdi samt legge faktura i pakken. Kanskje det samme vil skje med LF?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

For en stund siden bestillte jeg to produkter samtidig (hver på ca 150kr). Da var de faktisk så grei at de sendte det i to seperate pakker. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Selvfølgelig kan det skje med LF.

Men vi får nå først nyte godsakene så lenge vi kan i stedet for å være så negative :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen! Noe ulike erfaringer, skjønner jeg.

Jeg tror jeg bare prøver meg med å bestille jeg! Så får jeg heller krysse fingrene på at det går bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...