Gå til innhold

hvor ofte?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hvor ofte har dere sex? Er en gang imåneden lite, når man har vært sammen i over et år? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er lite. Vi har sex en gang i uka ca, har vært sammen i seks år, og vi synes egentlig det er litt lite :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Verdande
hvor ofte har dere sex?

Hm. *tenke* 4-5 ganger i uka, omtrent. Mer i ferier og i perioder hvor vi har mye tid og overskudd.

Vi har vært sammen i tre år, er samboere og har ikke barn.

Er en gang imåneden lite, når man har vært sammen i over et år?

Tja. For meg høres det veldig lite ut, men hvis dere er fornøyd med det, så er det vel ikke noe problem. Folk er forskjellige, det som er for lite for meg kan være for mye for deg, og omvendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer litt, noen ganger kan de bli flere ganger om dagen, spesielt i helger og ferier. Andre ganger kan det være tørke i et par uker, da skyldes det at en av oss er bortreist (vi reiser mye med jobben begge to). Men sånn 'nomale' uker blir det vel to-tre ganger i uka.

Og, vi har vært sammen i 2 år++.

Men som tidligere nevnt, det handler jo ikke om å ha mest mulig sex, men å være fornøyd med slik man har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 ganger i året høres veeeeldig lite ut ja.. Jeg og kjæresten har vært sammen i snart 8 år og har sex ca. 2 - 3 ganger i uka, noen ganger mer noen ganger mindre. Det er så deilig, vi blir ikke lei hverandre, sexen blir nesten bare bedre og bedre. Måtte bare si det. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

dere som sier herregud, ja det er lite- er teite!

:evil: hvem har satt standarden?

vi har sex en gang i uka

eller to ganger i helga- når vi har fri

eller litt oftere i feriene

er det greit for deg/dere/han er det heeelt fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde aaaaaaaaldri klart å vente en hel måned mellom hver gang!!! :sjokk:

Har vært sammen i 2 år+, og er vi heldige klarer vi å vente 3-4 dager...

Men ikke vær bekymret, du! Noen liker det sånn, andre sånn. Det er bare dere som kan bestemme hva som er best for dere. Sånt noe er veldig individuelt!

*hihi* :kgblunk:

MissS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I mitt tidligere forhold hadde vi sex 1-2 ggr i året. I foholdet mitt nå har vi sex nesten hver dag.

Jeg er ikke i tvil om hva jeg foretrekker!! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest eminel

En gang i månden hørtes lite ut.... Når vi bor i samme by (sånn som før) så pleier vi å ha sex ca 5-6 ganger i uka! Og det må til :wink: Tror jeg hadde følt meg litt teit hvis ikke kjæresten ville hatt sex mer enn en gang på 30 dager (og det gjelder sikkert for han også)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ca. annenhver dag. (Mer når uthvilte og overskudd, mindre når slitne og jeg har mensen).

Har vært sammen i ca. fem år, gift i ett. Ingen barn. Ennå :wink:

For oss bidrar jevnlig sex til det gode, nære forholdet vi har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frøken Dings

Om det er lite er det vel bare dere som kan si. Synes du (og han, selvfølgelig!) at det er nok, så er det vel det! :D

For min del synes jeg det høres lite ut med 12 ganger i året. Samtidig vet jeg at lyst og følelser går litt i bølger, spesielt om man har barn. Noen ganger kan jeg føle at mannen min og jeg er mer kolleger enn kjærester, fordi den lille gutten vår tar opp all tid og energi.

Jeg må innrømme at etter fødselen har det ikke vært like hett som før, og det har gått både 2 og 4 uker mellom hver gang. Det plager meg ikke nevneverdig, egentlig. Jeg har slått meg til ro med at sønnen vår bare er 4 måneder og at det tar tid å komme "back in the game"! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gjennomsnitt 2 ganger pr. dag uken igjennom - med unntak av når jeg har mensen.

Vi har vært sammen i 2 år og sexen blir bare bedre og bedre :sjarmor:

10na :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det mange heldiggriser! :wink:

Har vel sex ca. 1 gang i måneden, noe jeg synes er ALT for lite, men har man forsøkt alt, så skal det vel bare være slik..... :(

Er evig opptimist da, og en gang skal den være oppstanden så ofte jeg bare vil.... tror jeg.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...