Gå til innhold

Til menn:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere villet vite om en jente på kåge skulle til byen du bor i en helg ? Hvordan ville dere reagert på en PM om ønsket møte ?

Anonymkode: 2be03...7fd

Videoannonse
Annonse
Gjest RealWildOne
Skrevet

Kommer an på hvem egentlig...

Er ikke mange her jeg ville vurdert å møte for å si det slik, men er ei jeg gjerne vil møte og håper jo på å få møte henne også...

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde dere villet vite om en jente på kåge skulle til byen du bor i en helg ? Hvordan ville dere reagert på en PM om ønsket møte ?

Jeg er eventyrlysten så jeg ville nok sagt ja så lenge det var noe morsomt.

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Jeg er litt reservert da. Hvis jeg skulle reagert positivt på det måtte vi ha snakket sammen en stund først, og kjent hverandre litt. Er forsiktig slik sett. Samtidig er ikke jeg helt typen som er ute etter en flørt. Å date en som bor i en annen by er ikke særlig ideelt.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot det hvis man møttes som venner.

Endret av Minesveiper
Skrevet

Kun hvis det var O.G.

Anonymkode: f4ec0...81a

• Liker 7
Gjest Overrasket
Skrevet

Tja ... Det kommer helt an på hvem. Jeg kjenner ikke halvparten her halvveis så godt som jeg skulle ønske, og jeg liker mindre enn halvparten halvveis så godt som dere fortjener.

Skrevet

Har det noe å si?

Skrevet

Kanskje, det er jo alltid gøy å møte og bli kjent med nye personer, men det spørs litt på om den andre personen hadde noen baktanker med møtet (og litt på hvilken bruker det er).

Gjest EpleDrue
Skrevet

Ja, men det gjelder kun en bruker her inne. Skulle hun være i området hadde jeg blitt fornærmet om hun ikke sa ifra. :ler2:

Skrevet
På ‎23‎.‎12‎.‎2016 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært veldig forsiktig med sånt. Jeg utleverer noen ganger så mye at det å møte en person som har evt lest alt det, ville føles veldig rart. 

Skrevet

Kommer an på de sosiale antennene og desperasjonen hos mannen. En ensom mann uten kjæreste er mer tilbøyelig til å si ja. En selvsikker mann med litt innsikt i mennesker vil forstå at det er veldig sært at en kvinne vet hvor du bor og sender PM om at hun skal dit. Det er sånn stalker- rødt flagg. Don't put your dick in crazy

Anonymkode: 356a4...b18

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, EpleDrue skrev:

Ja, men det gjelder kun en bruker her inne. Skulle hun være i området hadde jeg blitt fornærmet om hun ikke sa ifra. :ler2:

Er der om en times tid :Nikke:

Gjest EpleDrue
Skrevet
5 minutter siden, canacas skrev:

Er der om en times tid :Nikke:

Gleder meg.:skaal:

Skrevet

Kommer vel an på hvem det er. Alle damer er forskjelige på KG, som ellers.

Skrevet
57 minutter siden, EpleDrue skrev:

Gleder meg.:skaal:

pm er også et alternativ

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

pm er også et alternativ

Hans PM er full ditt nek. Trekk kø lapp 

Anonymkode: 013c2...400

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hans PM er full ditt nek. Trekk kø lapp 

Anonymkode: 013c2...400

hehe :P

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

pm er også et alternativ

Vi er beyond pm nå. Ellers takk for tipset  

Skrevet (endret)
På 23.12.2016 den 23.40, AnonymBruker skrev:

Litt merkelig uten at det var et slags etablert "forhold" fra før (det vil si at begge har gjort noe mer enn å bare delta i diskusjoner på KG).

Endret av jabx

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...