Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 No e både ungkarskvinnen, 71grader nord, ungkaren, friends, hotell cæsar osv. ferdig til jul.... ka vi da skal finne på når vi e trøtte og slitne etter en dag, og vi kun vil sjå søppel-tv og slappe av????
Gjest Ethereal Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Å, du har jo fortsatt TV2, TvNorge og TV3 til å forsørge deg med søppel så det holder :-?
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2004 #3 Skrevet 1. desember 2004 Har bare tv2 og tvnorge.. lite der akkurat no syns eg..
Angelica Skrevet 1. desember 2004 #4 Skrevet 1. desember 2004 Eneste jeg savner er Cæsar.. ka vi da skal finne på når vi e trøtte og slitne etter en dag, og vi kun vil sjå søppel-tv og slappe av???? Du får sitte foran dataen i stedet da vet du!
Gjest gjesta Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Ja, tenke eg blir sittande her på kvinneguiden time etter time:)
pusla Skrevet 1. desember 2004 #6 Skrevet 1. desember 2004 Huff ja, dette er litt trist - hva skal jeg ta meg til, jeg som ikke kan sitte så mye foran pc'en pga vond skulder.
Samantha Skrevet 1. desember 2004 #7 Skrevet 1. desember 2004 Hallais? Nok sutring! Kva med Highschool Reunion 1 time KVAR dag, Ungkarsnissen, Amish in the City, Carmen and Dave? Nei... Heilt enig i at eg savna alt søppelet på TV. Heilt sprøtt å ikkje vere avhengig av noko. Men men, som sagt: Meir tid til KG!
Angelica Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 Samantha skrev: Nok sutring! Kva med Highschool Reunion 1 time KVAR dag, Ungkarsnissen, Amish in the City, Carmen and Dave? Og dessuten Ekstrem forvandling, Konebytte, Homsepatruljen og Bonderomantikk!
Samantha Skrevet 2. desember 2004 #10 Skrevet 2. desember 2004 For ikkje å glømme det ja!! (Har ikkje TV3, men...) Bonderomantikk vege jo nesten opp for alt vi har "mist". :-)
Gjest Cerise Skrevet 2. desember 2004 #11 Skrevet 2. desember 2004 Hmm...kanskje jeg endelig får gjort noe fornuftig, som feks husarbeid, nå :o
Angelica Skrevet 3. desember 2004 #12 Skrevet 3. desember 2004 Samantha skrev: Bonderomantikk vege jo nesten opp for alt vi har "mist". Helt enig! Det er det desidert beste reality programmet. Mye mer jordnært og koselig å se på. Blir liksom kjent med personene på en helt annen måte enn mange av disse andre programmene som virker mer overfladiske.. Kjedelig at det bare er 1 episode igjen! :-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå