Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

No e både ungkarskvinnen, 71grader nord, ungkaren, friends, hotell cæsar osv. ferdig til jul....

ka vi da skal finne på når vi e trøtte og slitne etter en dag, og vi kun vil sjå søppel-tv og slappe av????

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Å, du har jo fortsatt TV2, TvNorge og TV3 til å forsørge deg med søppel så det holder :-?

Skrevet

Har bare tv2 og tvnorge.. lite der akkurat no syns eg..

Skrevet

Eneste jeg savner er Cæsar..

ka vi da skal finne på når vi e trøtte og slitne etter en dag, og vi kun vil sjå søppel-tv og slappe av????

Du får sitte foran dataen i stedet da vet du! :)

Skrevet

Ja, tenke eg blir sittande her på kvinneguiden time etter time:)

Skrevet

Huff ja, dette er litt trist - hva skal jeg ta meg til, jeg som ikke kan sitte så mye foran pc'en pga vond skulder.

Skrevet

Hallais?

Nok sutring! Kva med Highschool Reunion 1 time KVAR dag, Ungkarsnissen, Amish in the City, Carmen and Dave?

Nei... Heilt enig i at eg savna alt søppelet på TV. Heilt sprøtt å ikkje vere avhengig av noko.

Men men, som sagt: Meir tid til KG!

Skrevet

Samantha skrev:

Nok sutring! Kva med Highschool Reunion 1 time KVAR dag, Ungkarsnissen, Amish in the City, Carmen and Dave?

Og dessuten Ekstrem forvandling, Konebytte, Homsepatruljen og Bonderomantikk!

Skrevet

For ikkje å glømme det ja!! (Har ikkje TV3, men...)

Bonderomantikk vege jo nesten opp for alt vi har "mist". :-)

Skrevet

Hmm...kanskje jeg endelig får gjort noe fornuftig, som feks husarbeid, nå :o

Skrevet

Samantha skrev:

Bonderomantikk vege jo nesten opp for alt vi har "mist".

Helt enig! Det er det desidert beste reality programmet. Mye mer jordnært og koselig å se på. Blir liksom kjent med personene på en helt annen måte enn mange av disse andre programmene som virker mer overfladiske.. Kjedelig at det bare er 1 episode igjen! :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...