AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Det dummeste jeg har gjort er at jeg nasket i butikk da jeg var 13 år. Jeg kan bare skylde på meg selv, men jeg var også venner med feile mennesker og gjorde det fordi jeg følte et press, men det er såklart min feil. Og jeg angrer enda på det og jeg ble selvfølgelig tatt heldigvis. Jeg ble utestengt fra butikken i et halvt år og måtte på møte med sjefen og foreldra mine i butikken Fikk også en rekke med masse hus oppgaver jeg måtte gjøre hjemme. Jeg skammer meg når jeg tenker tilbake på det. Jeg har egentlig alltid vært den jenta som aldri gjør noe ulovlig og som skal følge alle regler og forventninger, men det er heldigvis det første og siste store tabben jeg har gjort Hva er det dummeste du har gjort og hva slags konsekvenser fikk du? Anonymkode: 6f94b...c6e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Dummeste jeg har gjort er å registrere meg på KG, resulterte i depresjon. Anonymkode: f5a43...f51 2
Zenobia Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Her må jeg tenke meg godt om. Har man levd en stund, blir det gjerne noen episoder å velge i; om man har en smule selvinnsikt iallfall Om jeg noensinne blir ferdig, kommer jeg tilbake utpå nyåret Endret 23. desember 2016 av Zenobia Rettet på tegnsetting 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Det desidert dummeste jeg har har gjort var å gjøre som foreldrene mine mente var "best" for meg angående studie-valg og arbeidt.... Anonymkode: 1e57e...bf3 1
Maximillian Cohen Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Jeg vet ikke hva det dummeste jeg har gjort er, men jeg har gjort mye dumt. Om det dummeste du har gjort er at du én gang som 13-åring stjal litt i en butikk, har du ikke gjort mye dumt.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Det dummeste må være at jeg ikke drepte moren min da jeg fortsatt var mindreårig og ikke kunne ha blitt straffet for det. Jeg begynte å tenke tanken ved skolestart, så jeg hadde mange år på meg, men fant aldri ut hvordan jeg skulle gjøre det. Hadde spart pappas, brors og mitt liv for mye sorg og jævelskap. Kjerringa kommer garantert til å leve til hun er 103 år... -tar denne som anonym Anonymkode: d10b4...91f
infectedsopp Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 Det dummeste jeg har gjort var å begynne med rus. Røyket hasj lenge før jeg fikk en kjæreste der jeg endte opp med mye annet stoff. Verste perioden i mitt liv, synes så synd på familien min. Skylder ikke på hasjen i seg selv, men miljøet jeg havnet i. Hadde det helt fint til jeg møtte kjæresten som introduserte meg til mer dritt.
Gjest Overrasket Skrevet 23. desember 2016 #8 Skrevet 23. desember 2016 En gang bestilte jeg vaniljeis som ikke hadde ekte vanilje. Det var en hard dag.
Gjest Ditleif Skrevet 23. desember 2016 #9 Skrevet 23. desember 2016 Forelsket meg i en som er altfor lik megselv.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #10 Skrevet 23. desember 2016 14 minutter siden, Ditleif skrev: Forelsket meg i en som er altfor lik megselv. Gjort det motsatte. Like barn leker definitivt best! Anonymkode: 0448c...47b
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #11 Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dummeste jeg har gjort er å registrere meg på KG Anonymkode: f5a43...f51 Den har jeg tenkt ofte. Men er her inne (heldigvis) veeeeldiiig sjeldent Anonymkode: 0448c...47b
Gjest Ditleif Skrevet 23. desember 2016 #12 Skrevet 23. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjort det motsatte. Like barn leker definitivt best! Anonymkode: 0448c...47b Når det kommer til vennskap, ja.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 Fortalte han jeg var dorelsket i at jeg likte han. Dummeste jeg har gjort. Det ødela alt. Jeg føler at han hater meg. Han å Anonymkode: 7b567...387
Gjest En dråpe i havet Skrevet 24. desember 2016 #14 Skrevet 24. desember 2016 Noe av det dummeste jeg har gjort tror jeg var noe jeg gjorde når jeg var på ferie i Tokyo. Jeg og kompisen min stakk ut en kveld og ble invitert til en klubb under bakken. Vi tok heis et stykke under bakkenivå, for så å bli vist til en sitteplass i klubben. Videre bestilte vi oss drikke, men etter vi bare hadde drukket halvparten av den første drinken merket jeg at jeg begynte å føle meg rar, synet ble tåkete osv. Da kom det plutselig damer gående mot bordet vårt og hørte om det var greit at de satt seg ned. Vi sa ja og så lurte de på om vi kunne kjøpe drikke til dem noe som ble dyrt. Det viste seg at det var en type strippeklubb der du betalte for happy ending gjennom å kjøpe drinker og champagne til damene. Hun ene dro meg inn på et privat rom for privat stripping, etter hun hadde strippet i ca 2 minutter kom en av de som eide stedet og sa jeg måtte komme å betale. Jeg ble tatt med til et rom med betalingsterminal og ble bedt om å betale en sum på ca 15000 kr. Det var 5 karer rundt meg 2 så jeg hadde pistoler, men han som så mest skummel ut var en kraftig bygd mørkhudet kar på godt over 2 meter som stirret intenst på meg med kryssende armer. Jeg hadde egentlig ikke noe annet valg enn å prøve betale, men første summen godtok ikke kortet. De begynne da å redusere beløpet for så at jeg skulle teste på nytt. Mange tanker surret rund i hodet mitt mens jeg holdt på som : hva viss jeg ikke greier å betale i det hele tatt? er dette min siste dag? Heldigvis greide jeg å betale når de hadde senket summen så langt som 3500 kr. Overraskende nok så det ut som de var fornøyd med at jeg hadde betalt den summen, så de viste meg tilbake til baren der jeg begynte å se etter hvor kompisen min var, han var ikke å se noen steder så jeg tenkte kanskje han hadde gått derfra. Så jeg dro fra stedet, og begynte å lete på andre barer/klubber etter han. Etter ca 2 timer med leting fikk jeg en melding fra han om at han hadde dratt hjem til hotellet, så da gjorde jeg bare det samme. Jeg var 18 år da, og er i dag overlykkelig over at det gikk så bra som det gjorde. Det kunne gått så mye verre.
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #15 Skrevet 24. desember 2016 Forelsket meg, så klart Anonymkode: 4e595...101
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå