Gå til innhold

Deg og dine

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Ønsker deg og dine er riktig god jul" 

Litt irriterende hilsen å få når det kun er meg og ingen mine. Sikkert hyggelig ment, men tenkt dere om før dere sender slike standardhilsener.  

Anonymkode: f21dc...e2e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er du helt alene i jula da? Dine kan jo godt være foreldrene dine hvis du feirer med dem, det betyr vel bare noe sånt som dine kjære/folkene dine(hvem nå det er), og det er godt ment.

Jeg slutter aldri å bli overrasket over alt folk lar seg irritere av. Blir ikke livet litt slitsomt når så små ting som dette gir deg kløe?

Skrevet

Jeg tenker dine som i dine nærmeste. Om det er foreldre, søsken, venner, det kommer på det samme

Jeg håper jo du har noen du er glad i. 

• Liker 1
Skrevet

'Dine' tenker jeg som i dine nærmeste og de du feirer med, de du er glade i og de du holder av. 

Anonymkode: d8e1f...092

Skrevet

Jeg hater når folk bruker utropstegn når de skriver til meg.

takk!
Ønsker deg en fin jul!
Det går fint!

Ser jeg et utropstegn til i en melding, slutter jeg å svare, med mindre personen har lyst å skjelle meg ut. Da er det greit.

Anonymkode: a4c0e...e36

Skrevet (endret)

Jeg velger også å tolke "deg og dine" som å inkludere flere enn bare den kjernefamilien jeg ikke har. Verre med de som har standardhilsenen "ønsker dere en god jul" - den er vrien å finne en singelvennlig tolkning av. Meg og alle hybelkaninene jeg bor sammen med...?

Endret av Daria

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...