AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 "Ønsker deg og dine er riktig god jul" Litt irriterende hilsen å få når det kun er meg og ingen mine. Sikkert hyggelig ment, men tenkt dere om før dere sender slike standardhilsener. Anonymkode: f21dc...e2e 1
Gjest antbug Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Er du helt alene i jula da? Dine kan jo godt være foreldrene dine hvis du feirer med dem, det betyr vel bare noe sånt som dine kjære/folkene dine(hvem nå det er), og det er godt ment. Jeg slutter aldri å bli overrasket over alt folk lar seg irritere av. Blir ikke livet litt slitsomt når så små ting som dette gir deg kløe?
smilo Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Jeg tenker dine som i dine nærmeste. Om det er foreldre, søsken, venner, det kommer på det samme Jeg håper jo du har noen du er glad i. 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 'Dine' tenker jeg som i dine nærmeste og de du feirer med, de du er glade i og de du holder av. Anonymkode: d8e1f...092
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Jeg hater når folk bruker utropstegn når de skriver til meg. takk! Ønsker deg en fin jul! Det går fint! Ser jeg et utropstegn til i en melding, slutter jeg å svare, med mindre personen har lyst å skjelle meg ut. Da er det greit. Anonymkode: a4c0e...e36
Daria Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Jeg velger også å tolke "deg og dine" som å inkludere flere enn bare den kjernefamilien jeg ikke har. Verre med de som har standardhilsenen "ønsker dere en god jul" - den er vrien å finne en singelvennlig tolkning av. Meg og alle hybelkaninene jeg bor sammen med...? Endret 23. desember 2016 av Daria
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå