AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Kan denne kalkulatoren stemme? http://42.195km.net/e/treadsim/ Jeg har alltid synes at det er tyngre å løpe på mølle enn utendørs, og hvis kalkulatoren stemmer så skjønner jeg hvorfor. Jeg løper langturene mine på 10 km/t med 3 % helling. Dette skal tilsvare 11,4 km/t på flat mark som er omtrent det jeg løper ute. Syns det var ganske stor forskjell da, men håper det stemmer for egoets skyld Anonymkode: 9d455...e64
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Jeg synes også det er tyngre på mølle, men de fleste sier motsatt. Og så har du 3% helling da. Klart det blir tyngre enn å løpe på flat mark. Anonymkode: 8a66b...793
Teriyaki Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Jeg pleier å ha mellom 4 og 5 % helling. Jeg føler ikke nødvendigvis det er tyngre på mølle, men det er jo litt mer kjedelig enn å løpe ute, så jeg tenker det føles tyngre av den grunn. Selv om jeg liker løping på mølle så foretrekker jeg å dra ut. Vet ikke noe om den reelle belastningen da.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Jeg synes utendørs er tyngre, mest fordi jeg ikke kan bestemme helling selv ute. Anonymkode: b6c2d...c1c
Apekatten Skrevet 24. desember 2016 #5 Skrevet 24. desember 2016 Jeg vet ikke om jeg synes det er tyngere å løpe på mølla eller om det virker sånn fordi det er gørr kjedelig.,jeg foretrekker å løpe ut for da går tiden mye fortere og det kjennes lettere ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå