dreamcatcher Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Har handlet fra Abercrombie på nett, den europeiske butikken i 2 år. aldri bet moms el toll, på siden har det alltid stått dette: When you place an order through Abercrombie & Fitch with shipment to Europe, you authorize our customs broker to act as our agent with customs to clear merchandise and process all duties and tax. Recipient will not be charged any additional import duties or taxes. VAT is included in the merchandise price for shipments to Europe. Recipient is not liable for import duties on shipments to Europe. Abercrombie & Fitch will pay this fees bestilte en ordre nå, ble levert m UPS. De brukte DHL tidligere. Fikk faktura på toll og mva fra UPS. UPS sier jeg må ta det med Abercrombie. Abercrombie på chat (fra USA antar jeg?), kjenner ikke til reglene. finner ikke noe info om toll og mva på siden deres lenger. noen som har bestilt derifra i det siste som vet om de har endre reglene? Jeg finner ingen info..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå