AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Etter å ha vært sammen siden vg3, har vi endelig tatt det neste steget om å gifte oss. Begge har nylig blitt ferdig utdannet, og nylig fått jobb. Altså etter 10år (!!!) skal vi inn i en ny fase i livet, og jeg kan nesten ikke tro det! Og gjett hvordan han fridde: Han ga meg en valp, som jeg lenge har lengter etter, og ringen hang på valpens halsbånd!!! Jeg er i lykkerus nå, så måtte bare dele dette. For meg er dette perekte måten å fri må Anonymkode: 3666d...d60 7
Gjest sjalabais Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Gratulerer med både forlovelse og valp 😄
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 16 minutter siden, Overrasket skrev: 16 minutter siden, sjalabais skrev: Gratulerer med både forlovelse og valp 😄 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 9e256...968 Takk til alle dere hahaha❤ Det beste er at han fridde akkurat idag - lille julaften. Det var første gang vi kyssa og den dagen vi ble sammen for ti år siden, helt utrolig😍 Anonymkode: 3666d...d60 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå