Gå til innhold

Rocky road

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat laget rocky road. Men så kom jeg på at jeg glemte å ha bakepapir i formen! Går det greit å dele den opp å få den ut av formen likevel når den er stivnet...?

Anonymkode: 4810c...c66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan hende det blir noe igjen. Ville prøvd å få den ut før jeg delte den, da du ved å dele den kan presse det mer ned i formen. Går bra uansett og er sykt godt, så bare gled deg!

Skrevet

Skal prøve å løsne den rundt kantene med en kniv å se om jeg får ut hele greia først da.

Skal ikke spises før 2.juledag, men vi får se hvor mye som er igjen :fnise:

Skrevet

Er veldig mye smør i brownies, så kan jo ende det går :) men tviler på at du får ut hele som en hel kake ..

Skrevet
37 minutter siden, Kamferdrops skrev:

Er veldig mye smør i brownies, så kan jo ende det går :) men tviler på at du får ut hele som en hel kake ..

Brownies? Ikke noe brownies i denne i hvertfall :P det var mildt sagt et h.... å få løs. Brukte sikkert en time på å få opp biter som så noenlunde delikate ut. Men det gikk til slutt :)

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brownies? Ikke noe brownies i denne i hvertfall :P det var mildt sagt et h.... å få løs. Brukte sikkert en time på å få opp biter som så noenlunde delikate ut. Men det gikk til slutt :)

Oja!!  tenkte brownies med en gang siden jeg lagde rocky road-brownies engang, haha :fnise:

Kan tenke meg ar der var er herk ja! Jeg hadde nok gitt opp og bare skrapt alt ut og brukt som strøssel på is :P

men bra det gikk!  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...