AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har akkurat laget rocky road. Men så kom jeg på at jeg glemte å ha bakepapir i formen! Går det greit å dele den opp å få den ut av formen likevel når den er stivnet...? Anonymkode: 4810c...c66
Bærtur Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Kan hende det blir noe igjen. Ville prøvd å få den ut før jeg delte den, da du ved å dele den kan presse det mer ned i formen. Går bra uansett og er sykt godt, så bare gled deg!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Skal prøve å løsne den rundt kantene med en kniv å se om jeg får ut hele greia først da. Skal ikke spises før 2.juledag, men vi får se hvor mye som er igjen Anonymkode: 4810c...c66
Kamferdrops Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Er veldig mye smør i brownies, så kan jo ende det går men tviler på at du får ut hele som en hel kake ..
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 37 minutter siden, Kamferdrops skrev: Er veldig mye smør i brownies, så kan jo ende det går men tviler på at du får ut hele som en hel kake .. Brownies? Ikke noe brownies i denne i hvertfall det var mildt sagt et h.... å få løs. Brukte sikkert en time på å få opp biter som så noenlunde delikate ut. Men det gikk til slutt Anonymkode: 4810c...c66
Kamferdrops Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Brownies? Ikke noe brownies i denne i hvertfall det var mildt sagt et h.... å få løs. Brukte sikkert en time på å få opp biter som så noenlunde delikate ut. Men det gikk til slutt Anonymkode: 4810c...c66 Oja!! tenkte brownies med en gang siden jeg lagde rocky road-brownies engang, haha Kan tenke meg ar der var er herk ja! Jeg hadde nok gitt opp og bare skrapt alt ut og brukt som strøssel på is men bra det gikk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå