AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Hei! Tenkte å bake pavlova kake for julaften imorgen, og fant nettopp ut at jeg verken har hvitvinseddik eller bringebæreddik. Har kun vanlig eddik. Lov å bruke det eller vil det ødellege smaken? Eventuell en annen erstatter? Anonymkode: bcd50...171
Fredsmegleren Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Sitronsaft vill jeg satset på. Risvineddik og eple cider eddik skal nok også fungere, men smaksmessig ville jeg satset på sitronsaft
Gjest Overrasket Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Jeg har også sett sitronsaft foreslått i noen oppskrifter, men jeg har ikke brukt det selv. Kremortartari er et mye brukt alternativ. Endret 23. desember 2016 av Overrasket
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Bruker ingen av delene. Smaker like godt uten Anonymkode: 39870...d8d
Fredsmegleren Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Bruker ingen av delene. Smaker like godt uten Anonymkode: 39870...d8d Tror det er for å stabilisere marengsen slik at den ikke vil risikere å falle sammen. Har ikke laget pavlova selv, men det skal også gå helt fint uten noe syrlig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå