Gå til innhold

Idag fikk ungene ris

Anciol

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ga ris igår.............. med kylling tikka masala gryte  ☺️

Endret av sonush
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MadameDeRosa

Som en voksen som som barn fikk ris daglig, ble innestengt i et lite kott mesteparten av dagen som ekstra straff, og fikk så hard ris at knapt fikk til å gå etterpå, for ikke å snakke om å sitte, er denne spøken høyst usmakelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Xanthine
3 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Som en voksen som som barn fikk ris daglig, ble innestengt i et lite kott mesteparten av dagen som ekstra straff, og fikk så hard ris at knapt fikk til å gå etterpå, for ikke å snakke om å sitte, er denne spøken høyst usmakelig.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Mari Y skrev:

Har skjønt at noen sikkert bare leste overskriften og glatt konkluderte med misshandling. 

Så er jeg ganske sikker på at det var ment som en spøk, at det var meningen vi skulle tro det... 

Anonymkode: c1638...622

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Det du opplevde unner ikke jeg noen, og kunne aldri gjort mot egne (og andres barn). Kjenner det i magen av å tenke på det. 

Men verden generelt er blitt et farligere sted, hvor humoren er blitt en overlevelsestrategi. Man bruker humoren/internhumoren om ting som ikke er morsomt i utg.pkt. 

Eks på intern humor: 

Sitter og snakker på jobben. (Kan ikke gi alle detaljer  om samtaleemne, men det gjaldt IKKE innvandring, og fant sted for 8-9 år siden). En av de andre kollegaene utbryter "nå orker ikke jeg flere av disse utlendingene". Vi andre som sitter der blir først satt ut og blir sjokkerte over utsagn, før vi bryter ut i latter. 

HVER ENESTE EN av oss (4pers) som satt der var utlandske, inkl hun som kommenterte. 

Poenget mitt er at det er mange ting som er usmakelig, men likevel så bak mål at man kan bruke det humoristisk. 

Ny eks: karpe diem's sangtekst: far banker mor på sofa fra IKEA. 

Men jeg er oppriktig lei meg for dine opplevelser, ingen barn fortjener det, uansett hvor snille eller rampete de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...