Anciol Skrevet 23. desember 2016 #1 Del Skrevet 23. desember 2016 og ostepanetter med salat , potet og saus:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 23. desember 2016 #2 Del Skrevet 23. desember 2016 (endret) Jeg ga ris igår.............. med kylling tikka masala gryte ☺️ Endret 23. desember 2016 av sonush Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Del Skrevet 23. desember 2016 Anonymkode: 9e1c7...263 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Del Skrevet 23. desember 2016 Reprise.... Anonymkode: af3af...542 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. desember 2016 #5 Del Skrevet 23. desember 2016 ok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
WubWub Skrevet 23. desember 2016 #6 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg vil også ha ris Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cyrus Skrevet 23. desember 2016 #7 Del Skrevet 23. desember 2016 Alt for lenge siden jeg har gitt noen ris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 23. desember 2016 #8 Del Skrevet 23. desember 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MadameDeRosa Skrevet 23. desember 2016 #9 Del Skrevet 23. desember 2016 Som en voksen som som barn fikk ris daglig, ble innestengt i et lite kott mesteparten av dagen som ekstra straff, og fikk så hard ris at knapt fikk til å gå etterpå, for ikke å snakke om å sitte, er denne spøken høyst usmakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #10 Del Skrevet 23. desember 2016 Så morsomt...... Anonymkode: bd369...8b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 23. desember 2016 #11 Del Skrevet 23. desember 2016 Det kan hende ts mente ris som i middagsris. Se Anciols svar under. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari Y Skrevet 23. desember 2016 #12 Del Skrevet 23. desember 2016 Har skjønt at noen sikkert bare leste overskriften og glatt konkluderte med misshandling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Xanthine Skrevet 23. desember 2016 #13 Del Skrevet 23. desember 2016 3 timer siden, MadameDeRosa skrev: Som en voksen som som barn fikk ris daglig, ble innestengt i et lite kott mesteparten av dagen som ekstra straff, og fikk så hard ris at knapt fikk til å gå etterpå, for ikke å snakke om å sitte, er denne spøken høyst usmakelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #14 Del Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, Mari Y skrev: Har skjønt at noen sikkert bare leste overskriften og glatt konkluderte med misshandling. Så er jeg ganske sikker på at det var ment som en spøk, at det var meningen vi skulle tro det... Anonymkode: c1638...622 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anciol Skrevet 23. desember 2016 Forfatter #15 Del Skrevet 23. desember 2016 Er kokk så dette er slik intern humor vi har på jobben:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sonush Skrevet 24. desember 2016 #16 Del Skrevet 24. desember 2016 16 timer siden, MadameDeRosa skrev: Som en voksen som som barn fikk ris daglig, ble innestengt i et lite kott mesteparten av dagen som ekstra straff, og fikk så hard ris at knapt fikk til å gå etterpå, for ikke å snakke om å sitte, er denne spøken høyst usmakelig. Det du opplevde unner ikke jeg noen, og kunne aldri gjort mot egne (og andres barn). Kjenner det i magen av å tenke på det. Men verden generelt er blitt et farligere sted, hvor humoren er blitt en overlevelsestrategi. Man bruker humoren/internhumoren om ting som ikke er morsomt i utg.pkt. Eks på intern humor: Sitter og snakker på jobben. (Kan ikke gi alle detaljer om samtaleemne, men det gjaldt IKKE innvandring, og fant sted for 8-9 år siden). En av de andre kollegaene utbryter "nå orker ikke jeg flere av disse utlendingene". Vi andre som sitter der blir først satt ut og blir sjokkerte over utsagn, før vi bryter ut i latter. HVER ENESTE EN av oss (4pers) som satt der var utlandske, inkl hun som kommenterte. Poenget mitt er at det er mange ting som er usmakelig, men likevel så bak mål at man kan bruke det humoristisk. Ny eks: karpe diem's sangtekst: far banker mor på sofa fra IKEA. Men jeg er oppriktig lei meg for dine opplevelser, ingen barn fortjener det, uansett hvor snille eller rampete de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #17 Del Skrevet 24. desember 2016 Barna mine fikk promp i dag... jeg prompet Anonymkode: 06a88...aa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå