AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Hei dere! Tradisjon tro møttes vi venninnene i går forbi bytte og åpne julegaver. Dessverre er jeg ikke fornøyd med min gave i år, og synes det er synd hvis den skal bli liggende uåpnet men jeg vet den ikke blir brukt! Problemet er at den er bestilt på nett og da er det i så fall venninnene mine som må sende den inn igjen og få igjen penger, som jeg føler blir litt for fælt å be om.. hva fjør jeg med gaven? Anonymkode: 155f3...15a
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Du kan: -Gi den til Fretex -gi den videre til noen som trenger den neste jul: De har ofe slike juletrær på kjøpesentre og slikt hvor man kan legge gaver til voksne og barn som ikke har råd til gaver selv. -Gi den til en venninne og si hva det er, at du fikk den til jul, men ikke er helt din smak. -Du kan si til venninnen din at du ikke likte den/"ikke var helt deg",at den dessverre ikke vil bli brukt- verken mer eller mindre.. Så får hun bestemme selv hva hun vil gjøre med det. Anonymkode: 8f851...edf
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Jeg får alltid mange gaver jeg misliker sterkt. Gir de videre i julegaver eller bursdagsgaver til andre bare. Ikke noe stor sak. Anonymkode: fd170...270
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå