AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Lurer rett og slett på hvordan andre bruker denne kvelden? Tradisjoner? Tilfeldig? Jobb? Film? Anonymkode: 3b6b4...d2a
hopeful Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Har slappeg av, støvsugd og vasket til nå, snart blir det julegrøten, også skal vi pynte treet også se grevin og hovmesteren, resten av kvelden er det bare å kose oss og slappe av
Februarbarn Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Treffe på- og utveksle gaver med venninner, middag med familien og muligens se på film :-)
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Tradisjon: Alt er ferdig til i morgen. Siste som gjøres, er å ta meg en lang og god dusj og hoppe rett inn i julekosedressen. Og skifte på sengen, til juleflanell-sengesett. Deretter er det middag, som krever minst mulig oppvask. I år blir det Fjordland. Resten av kvelden nytes med mange stearinlys, en god flaske vin og NRK. Rundes av sånn rundt 01.00 engang. Anonymkode: ac71a...72a 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Er hjemme og er syk mens mannen er på middag hos svigers. Det blir Fjordland på meg også Har gjort litt husarbeid. Og spist sjokolade Anonymkode: 11424...e39
SunnivaOslo Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Skal levere gaver etterpå og spise julegrøt ikveld. Idag har jeg pakket inn de siste gavene,tatt klesvasken of egentlig bare slappet av.
tussi84 Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 I kveld blir det risgrøt. Så skal vi se på grevinnen og hovmesteren. Ellers er det å kanskje se en film.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 23. desember 2016 #8 Skrevet 23. desember 2016 (endret) w Endret 17. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Faile Skrevet 23. desember 2016 #9 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Me bærer inn treet, pynter med jolepynt, pynter treet og så legger gåvene under treet. Ellers har me ingen tradisjoner og resten av dagen er fri. Pyntinga gjeres alltid i 15-/16-tida. Endret 23. desember 2016 av Faile Autokorrekt...😑
Atea Skrevet 23. desember 2016 #10 Skrevet 23. desember 2016 Mest husarbeid her, klesvask, bytte av sengetøy, smårydde, støvsuge, tørke raskt over gulv, men har fått gått en tur. Senere lager jeg middag, tar et glass vin og leser eller ser på tv. Har tre julegaver som ennå ikke er pakket, men finner ikke tapen, og dukker den ikke opp pakker jeg gavene hos vertskapet i morn, gjemmer meg inne på et av soverommene, det går fint.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #11 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har vært på jobb, så skal være litt utslitt i sofaen mens middagen lager seg selv og mannen leverer ut gaver. Etterpå skal jeg kanskje bake litt kaker om jeg gidder, og så få mannen til å rydde litt. Anonymkode: 0f32f...074
Gjest MadameDeRosa Skrevet 23. desember 2016 #12 Skrevet 23. desember 2016 Sender siste julekortene, handler inn siste rest/nødvendigheter, triller masjipan og lager risboller, spiller julemusikk og koser oss hjemme. Treet er pynta for en uke siden. Risgrøt til middag, Hovmesteren på tv.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 Idag har vi vært på besøk hos familie og levert julekort, shoppet litt mat og julegaver og hentet pakke på posten. Nå har jeg lagt meg med babyen og siden hun sover best klistra inntil mamman sin blir jeg nok her resten av kvelden mulig jeg ser litt nrk-sending på Mac-en Anonymkode: 7369d...9e8
ElineRB Skrevet 23. desember 2016 #15 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har ringt rundt til slekten og sakt god jul. Nå ligger jeg i sengen med physen på og ser på luksusfellen <3 favoritt programmet mitt! Spiser snop som om kalorier ikke fantes og vare chiller max! koser meg 3
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #16 Skrevet 23. desember 2016 Har jula her hjemme for første gang så det har blitt litt mer rydding og vasking enn normalt. Satt opp ekstra bord og stoler i stua. Skrelt og hakket kålrot. Har hentet og levert gaver hos noen av de vi ikke skal feire med. Kokt grøten som skal bli riskrem i morgen. Nå slapper jeg litt av før jeg skal sette på ribba. Den skal langtidstekes. Snart jul 😄 Anonymkode: 9fa59...c68
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #17 Skrevet 23. desember 2016 Tradisjon: Drar rundt på julegaveutlevering, handle siste rest og drikke kakao m/mashmallows til lunsj. Pynte til jul og pynte juletre. Spise grøt til kveldsmat og sette ut grøt til nissen. Drikke litt vin og se "Love Actually" mens jeg pakker inn de siste julegavene og ordner med juletrømper. God jul! Anonymkode: adf75...e55
sol87 Skrevet 23. desember 2016 #18 Skrevet 23. desember 2016 Hjemme alene! Jeg kunne dratt til familien hvis jeg ville, men jeg setter faktisk pris på en rolig og stille kveld før selve julaften.
Saphyria Skrevet 23. desember 2016 #19 Skrevet 23. desember 2016 Vanligvis hadde eg kost meg med julefrokost, kanskje hørt på julemusikk, levert gavene, handle det siste på listen, kanskje dusjet bikkjene, ryddet og vasket litt, bakt siste rest, tatt ein dusj selv og gått i senga før midnatt.. I år derimot... eg har sovet halve dagen, sto opp for eit par timer siden, har leddsmerter i skuldrene, og er ganske sikker på at eg kommer til å angre på det i morgen dersom eg prøver å gjøre stort meir enn å ta ein dusj litt seinere. 1
Aamu Skrevet 23. desember 2016 #20 Skrevet 23. desember 2016 Litt som en hvilken som helst annen normal dag. Bortsett fra litt julemusikk og så oppdaget jeg at det er lille julaften så må ta julevasken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå