Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk Gud julaften er i morgen..folk i min omgangskrets spør om jeg kan hente gaver og ta med gaver til andre. Eller, forlanger kanskje?! Idag hadde jeg det travelt og måtte innom en venninne på jobb. Hun visste jeg hadde det travelt og drøyde 25 minutter på å komme ut. Eksen min er sur på meg fordi jeg ikke har kommet innom han å hentet gaven til vårt barn eller kjørte en omvei idag for å få den. Jeg sa til han hvor jeg kunne møte han, men han fortsatte å skrive til meg hvor vanskelig jeg er. Mener jeg saboterer gaven til barnet fra han. Han kunne levert den selv.. koker innvendig!!!! Til neste år får kun mine egne barn gaver...

Anonymkode: 399b9...e9e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pust dypt. Et godt ordtak sier: "dersom du møter en idiot på din veg så har du møtt en idiot. Dersom du møter bare idioter så er du en idiot."

For å oversette: dersom du føler at "alle" er vriene og storforlangende så er det DIN holdning, hummør eller instilling som bør justeres.

I forhold til barnets far: selvfølgelig føler han seg utenfor. Hvordan vil du føle det de årene han har barna og du er stuck alene? Det mest konstruktive er ofte å samfeire. I det minste sørg for en feiring lillejulaften eller 1.dag der du inviterer barnets slekt på farssiden. De er slekta di nå og livet ut, tross alt. 

Anonymkode: be231...512

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...