Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2017 #801 Del Skrevet 4. mai 2017 Jeg tror at det er myye lengre siden jeg smakte det. Nesten tenåringstid tror jeg. Husker det vagt men klart; det var kjempegod og "lun" mat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mai 2017 #802 Del Skrevet 4. mai 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg tror at det er myye lengre siden jeg smakte det. Nesten tenåringstid tror jeg. Husker det vagt men klart; det var kjempegod og "lun" mat. Vel... Jærri er vel mye eldre. Vokste opp med kålruletter. Var billig mat den gang. Vi var fattige, men mangla ikke god mat. Og god mat billigere før. Trender har gjort gammel tradisjonsmat dyr. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2017 #803 Del Skrevet 4. mai 2017 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: Vel... Jærri er vel mye eldre. Hmm...nå ser jeg for meg at Jerry er en eeeeldgammal gråsteinshaug med skjeggstubber og varierende grønnhet i "måsadåttene" bak ørene... Du er så søt atte! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. mai 2017 #804 Del Skrevet 4. mai 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Hmm...nå ser jeg for meg at Jerry er en eeeeldgammal gråsteinshaug med skjeggstubber og varierende grønnhet i "måsadåttene" bak ørene... Du er så søt atte! Vel...du vet godt hvor gammel jeg er.... Men alder var vel ikke poenget i prat om kålruletter... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. mai 2017 #805 Del Skrevet 4. mai 2017 Er det kålruletter i eldrelaget i f\dag? Mat for de tannløse. Ble det noe leftovers ? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2017 #806 Del Skrevet 4. mai 2017 Humpff! Osten spiser kanskje ikke suppe heller da om han syns at enkelte ting er eldremat? *Jerry...jeg har glemt alt sånn med alder, så i mine tanker er du rundt trettito* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 4. mai 2017 #807 Del Skrevet 4. mai 2017 Helt feil unge frøken. Myk mat er god mat. Suppe er alle tiders, og veldig undervurdert. Nå skal det lages lapskaus. Ha en formfull aften folkens 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2017 #808 Del Skrevet 4. mai 2017 Høh? Jeg har da sånne tilstander hele tiden jeg. *lytte etter slurpelyder...men nei, han sovnet visst* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mai 2017 #809 Del Skrevet 5. mai 2017 (endret) Handleliste lørdag : Medisterfarse. Hodekål. Gulrøtter. Hel muskatnøtt. Helmelk. Poteter. Husk det nå da, Jærri. Resten stjeles fra Ressturrangen. * glede seg innmari * Endret 5. mai 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2017 #810 Del Skrevet 5. mai 2017 *trivelig at Jerry koser seg sammen med Mari* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2017 #811 Del Skrevet 6. mai 2017 (endret) 16 timer siden, Hoppetaujenta skrev: *trivelig at Jerry koser seg sammen med Mari* "Mari, du bedåre. Har du kjøft deg nye skor?" Og i dag får'a go'midda'n. Jeg sa forresten ikke "glede seg inniMari"... Endret 6. mai 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. mai 2017 #812 Del Skrevet 6. mai 2017 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: "Mari, du bedåre. Har du kjøft deg nye skor?" Og i dag får'a go'midda'n. Jeg sa forresten ikke "glede seg inniMari"... Men det syns jeg du skal gjøre, Jerry; glede deg inniMari 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2017 #813 Del Skrevet 6. mai 2017 6 minutter siden, Nietsoj skrev: Men det syns jeg du skal gjøre, Jerry; glede deg inniMari Blir vel opptil a'Mari, det, da... Men først bli're bespisning. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2017 #814 Del Skrevet 6. mai 2017 Det som dere nevner oppi der holdt jeg meg for god til å si tenk. *fnys* Mannfolk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2017 #815 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Det som dere nevner oppi der holdt jeg meg for god til å si tenk. *fnys* Mannfolk. Det var da DU som la opp til det, Teiten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2017 #816 Del Skrevet 6. mai 2017 Og handleliste er i hus. Og "Mari" og jentungen har takket ja... Kan bli spennende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 6. mai 2017 #817 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det som dere nevner oppi der holdt jeg meg for god til å si tenk. *fnys* Mannfolk. Slik er det, du er god og vi er bare mannfolk. Og vi liker det slik. Spesielt så god som du er. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2017 #818 Del Skrevet 6. mai 2017 Akkurat nå, Nietsoj skrev: Slik er det, du er god og vi er bare mannfolk. Og vi liker det slik. Spesielt så god som du er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 6. mai 2017 #819 Del Skrevet 6. mai 2017 Raringer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. mai 2017 #820 Del Skrevet 6. mai 2017 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Raringer! Visst. Og du liker det. Kan komme på dagens, du, også. Lager mye, vøtt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå