An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #21 Del Skrevet 23. desember 2016 15 minutter siden, Jerry Lee skrev: Meeen...finnes i dette etablissement intet piano...? Hmmm... Blir dette bra? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #22 Del Skrevet 23. desember 2016 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: Blir dette bra? Ja. Fint flygel å klatre på, rive lokket av og denge med krakken. Goodness gracious.... 😀 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #23 Del Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ja. Fint flygel å klatre på, rive lokket av og denge med krakken. Goodness gracious.... 😀 Godkjenner du dette instrumentet, eller skal jeg heller skaffe et Piano? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #24 Del Skrevet 23. desember 2016 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Godkjenner du dette instrumentet, eller skal jeg heller skaffe et Piano? Lettere å klatre på, og hoppe på tangentene på dette enn på et upright.... 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #25 Del Skrevet 23. desember 2016 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Lettere å klatre på, og hoppe på tangentene på dette enn på et upright.... 😉 Ok Fint! Ser frem til å nyte musikken din 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #26 Del Skrevet 23. desember 2016 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Ok Fint! Ser frem til å nyte musikken din Hehe. Da må du nok komme hit. Og det går jo ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2016 #27 Del Skrevet 23. desember 2016 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #28 Del Skrevet 23. desember 2016 13 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ååeeh. .. 😍 "You leave me BREATHLESS " 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 23. desember 2016 #29 Del Skrevet 23. desember 2016 Jerry mistet både Øyvind Munn og Harald Mæhle? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #30 Del Skrevet 23. desember 2016 15 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jerry mistet både Øyvind Munn og Harald Mæhle? Ja. 😯 Og Toppen Bech Langballe... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 23. desember 2016 #31 Del Skrevet 23. desember 2016 Spell BREATHLESS du, nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 23. desember 2016 #32 Del Skrevet 23. desember 2016 Kveldsmeny kvelden før kvelden 1. + 2. 3. 4. 5. 6. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #33 Del Skrevet 23. desember 2016 Å, så herlig @Nietsoj! Tusen takk for at du har ordnet til så mye god mat! Det var en gledelig overraskelse å komme til dekket bord Jeg tar en nr 2 og en nr 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 23. desember 2016 #34 Del Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, Jerry Lee skrev: Spell BREATHLESS du, nå... Denne? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 24. desember 2016 #35 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Jeg håper at alle har kost seg i dag og spist seg gode og mette. Her serveres frukt og kaffe, te og div mineralvann Værsågod! Jeg ønsker dere en fortsatt god jul Endret 24. desember 2016 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. desember 2016 #36 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) Takk og pris. Nå er jeg mett. Min "middag i kveld" besto av to skiver brød med julesylte og dijon-sennep på. Ellers har jeg sagt fritt frem for å spise all desserten jeg har lyst på, så det har jeg gjort. Det ble bare gele/sjokoladepudding og vaniljesaus, ikke noe veldig spennende, men jeg har det ikke ellers så DA smakte det veldig ok. Varer nok noen dager til de der. Jeg har ikke julesjekket lottokupongen min...men jeg sjekker på finn akkurat nå og gjør meg klar... Rettelse: det ble femti kroner og jeg må nok vente litt til med kåken min. Endret 24. desember 2016 av Hoppetaujenta 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 24. desember 2016 #37 Del Skrevet 24. desember 2016 Det er fint @Hoppetaujenta Håper at du vinner i kveld 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 24. desember 2016 #38 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) 30 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Takk og pris. Nå er jeg mett. Min "middag i kveld" besto av to skiver brød med julesylte og dijon-sennep på. Ellers har jeg sagt fritt frem for å spise all desserten jeg har lyst på, så det har jeg gjort. Det ble bare gele/sjokoladepudding og vaniljesaus, ikke noe veldig spennende, men jeg har det ikke ellers så DA smakte det veldig ok. Varer nok noen dager til de der. Jeg har ikke julesjekket lottokupongen min...men jeg sjekker på finn akkurat nå og gjør meg klar... Rettelse: det ble femti kroner og jeg må nok vente litt til med kåken min. Trøsteklem @Hoppetaujenta . Det er synd at du ikke vant så mye som du håpet på. Det er fint at du vant litt også og så vinner du nok storgevinsten senere Endret 24. desember 2016 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 24. desember 2016 #39 Del Skrevet 24. desember 2016 (endret) 28 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Litt kjeks med taffelost/ annen ost til de som vil ha, og da mangler vi bare litt taffelmusikk (se under osten) av @Jerry Lee og taffelvann og taffelsticks! Har du smakt pølse med taffelsticks @Hoppetaujenta? Det ser godt ut Endret 24. desember 2016 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 25. desember 2016 #40 Del Skrevet 25. desember 2016 (endret) God morgen! Her har noen allerede satt frem deilig julefrokost til oss alle Værsågod og forsyn dere Endret 25. desember 2016 av An0nymBruker 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå