Severus Skrevet 29. april 2017 #741 Del Skrevet 29. april 2017 Den orginale er egentlig mørkere, da kornene er ristet. Men det kan man gjøre selv i ei tørr stekepanne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 29. april 2017 #742 Del Skrevet 29. april 2017 Ok. Men nei, takk. Ikke grøt og pølse sammen. Egentlig ikke grøt i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 29. april 2017 #743 Del Skrevet 29. april 2017 Bedre med bokhvetegrøt enn risengrynsgrøt til pølse ihvertfall. Var risengrynsgrøt jeg tenkte først når jeg leste grøt med pølse og det hadde nok vært litt rart. Syns ikke det så så gæli ut jeg. Her spiste vi en slags form med kjøttdeig, pasta, potetmos og ost idag. Steker kjøttdeig, koker pasta og lager potetmos og smekker det sammen i en form som gratineres i ovnen med ost på toppen så osten smelter. Høres ikke så godt ut, men smaker godt med krydder på og salat ved siden av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. april 2017 #744 Del Skrevet 29. april 2017 Ekte russisk sikringskost. Man kan ha det meste i den grøten, selv om at her i vesten spises den mer med frukt å sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. april 2017 #745 Del Skrevet 29. april 2017 Det beste med bokhvete er at det er glutenfritt, siden det egentlig teknisk sett ikke er et korn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 29. april 2017 #746 Del Skrevet 29. april 2017 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 29. april 2017 #747 Del Skrevet 29. april 2017 Bokhvete er bra, ja. Jeg tåler ikke hvetegluten og mye av brødmaten jeg spiser inneholder bokhvete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 1. mai 2017 #748 Del Skrevet 1. mai 2017 *låse seg inn med egen tjuvslipt nøkkel* Skal vi se...hmm... egg, ja... mye bacon... og bønner. Da blir'e flott fyllemorramat! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #749 Del Skrevet 2. mai 2017 Jaaagguuu...! Her er fortsatt igjen egg og bacon. Sunny side up eggs og sprøstekt bæjken, tank ju verri plenti. Og melne, godt salta poteter er greit tilbehør. Strør sinnakrydder over hele greia. Jepp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. mai 2017 #750 Del Skrevet 2. mai 2017 Jeg spiste roastbeef smørbrød idag. God roastbeef, perfekt stekt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2017 #751 Del Skrevet 2. mai 2017 Nattbrownies ala Elvis er ferdige og avkjølte... Værs`go! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #752 Del Skrevet 2. mai 2017 Siden jeg er her alene blir alt mitt. Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. mai 2017 #753 Del Skrevet 2. mai 2017 Spis bare du 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2017 #754 Del Skrevet 2. mai 2017 Å slumre mine tentakler ... eller tarmtotter er det vel det heter, her kommer snadder, en halv desibel er nok nok til meg i disse sene kveldstimer .... eller 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2017 #755 Del Skrevet 2. mai 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Siden jeg er her alene blir alt mitt. Tusen takk. Alene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2017 #756 Del Skrevet 2. mai 2017 *le godt ved tanken på tentaklen og tottene til osten* Nå får dere dele søster og broderlig da venner. Det er nok til oss alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #757 Del Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, Nietsoj skrev: Alene? Fryktelig frekt å storme inn uten å være stamgjest. Og ville ha godsakene. Syns jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2017 #758 Del Skrevet 2. mai 2017 4 minutter siden, Severus skrev: Spis bare du Tassaha... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 2. mai 2017 #759 Del Skrevet 2. mai 2017 Itte ti meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 2. mai 2017 #760 Del Skrevet 2. mai 2017 Jeg tar til takke med takkebakst og en kvart liten smule fra samgjestens bord - for jeg går ut i fra at det ikke er flere av dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå