Gå til innhold

KåGe-restauranten

Zenobia

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, fiole skrev:

Akkurat, men jeg hadde en teori om frokostmennesker og nattmatmennesker...om maten er nødvendig....så gjør det jo ikke noe om den er god i tillegg, på en måde :mynona:

Tja...med tullete døgnrytme må man jo likevel spise. Og da blir det ofte på tullete tider.:jepp:

For meg er i tillegg nattmat noe jeg blir fysen på i..eh, skal vi si...bedugget tilstand.  :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jo, det kan vel stemme det. Midt på natta og på vei hjem fra utested; ingenting frister så mye som
en bakt stor potet med ALT i/på....så får det blir så grisete som det vil. Godt er det og godt gjør det. :spise: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får jeg si at på vei hjem gidder jeg ikke stå i kø for å få kjøpt noe å spise.....det er MYyye mer snadder å snoke i sitt eget kjøleskap og er man ekstra heldig er det middagsrester å snoke av....:ninja: kanskje har jeg med overlegg latt det være no snadder som venter hjemme :ninja:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, fiole skrev:

Da får jeg si at på vei hjem gidder jeg ikke stå i kø for å få kjøpt noe å spise.....det er MYyye mer snadder å snoke i sitt eget kjøleskap og er man ekstra heldig er det middagsrester å snoke av....:ninja: kanskje har jeg med overlegg latt det være no snadder som venter hjemme :ninja:

Samme.  Er hjemme jeg oftest roter sammen nattmaten. :)  Da er rester gode å ha.

Ellers...

Helst noe stekt...godt stekt. Om så bare to pakker bacon eller et par koteletter til mauling.   :bolledeig:

Endret av Jerry Lee
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå borte for å ta tak i "ris til egen ræv" beskrevet i middagstråden.  :fnise:

Kos dere videre.  :klem:   :vinke:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ikke lag erter, kjøtt og fleks, da spyr jeg ned hele restauranten deres. Erter, kjøtt og flesk er guffent. 

Anonymkode: 5212f...124

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke lag erter, kjøtt og fleks, da spyr jeg ned hele restauranten deres. Erter, kjøtt og flesk er guffent. 

Nydelig mat når den er hjemmelagd! Gå vekk!  :angry:

:spise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er akkurat hvor jeg vil for deg! :flekke: Ingen vafler tør å bære ut meg heller så! Ingen som er så hemma at de pælmer folk ut fordi de ikke liker ekkel mat heller vettu! :tunge1:

Gi meg kanapeer og champagne! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøff i tryne + skrivefeil = morsomt.  :fnise:   Ingen vafler gjør stort annet enn å bli spist i denne tråden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Det ser bedre ut enn min middag, grøt med pølse. Fordi det var det jeg hadde. Bilder kommer sikkert senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...