Jerry Lee Skrevet 5. april 2017 #561 Del Skrevet 5. april 2017 Akkurat nå, fiole skrev: neivel, viss du liker rå ørret......så...nei vel da....ok Hehe. Det var av nødvendighet, min venn. Hadde lempa i land noen ørreter for å ta med hjem. Uvær i fjellet er ikke å kødde med, så jeg ble værende i steinbua uten fyrstikker og varmemuligheter. Lærte av det. Tennstål i lomma hvorenn jeg går. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2017 #562 Del Skrevet 5. april 2017 Nå har jeg hatt NY dessert og jeg dåner av velsmakende is. Anbefales masse. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. april 2017 #563 Del Skrevet 5. april 2017 Ok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2017 #564 Del Skrevet 5. april 2017 ( og jubelen sto i taket! ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. april 2017 #565 Del Skrevet 5. april 2017 Ja det ble visst plutselig stille, isen så god ut den Hoppe, men jeg kjemper og sloss med en karamellpudding......spørs om det ikke legger seg noe mystisk et sted nå altså 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. april 2017 #566 Del Skrevet 5. april 2017 Skal bestille den isen.. Tror den passer perfekt til Eplekaken som akkurat ble tatt ut av stekeovnen!! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 5. april 2017 #567 Del Skrevet 5. april 2017 Åh, den isen ser og høres så god ut! Vil haaaaa! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2017 #568 Del Skrevet 5. april 2017 Kjøp i morgen dere som syns det lugger i smaksløkene! Den var knallgod! 36 minutter siden, fiole skrev: ......spørs om det ikke legger seg noe mystisk et sted nå altså Skal det legge seg noe? Kan ikke forstå annet enn at det legger seg et stille lag av lykke 32 minutter siden, NonJuan skrev: Tror den passer perfekt til Eplekaken som akkurat ble tatt ut av stekeovnen!! Høres svært nær himmelsk ut! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fiole Skrevet 5. april 2017 #569 Del Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Skal det legge seg noe? Kan ikke forstå annet enn at det legger seg et stille lag av lykke Det med lykke er selvsagt, men det mystiske er heller lite velkomment... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. april 2017 #570 Del Skrevet 5. april 2017 54 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Kjøp i morgen dere som syns det lugger i smaksløkene! Den var knallgod! Skal det legge seg noe? Kan ikke forstå annet enn at det legger seg et stille lag av lykke Høres svært nær himmelsk ut! Åhhh det var den!!! JAMMI!!!! Og den så virkelig merkelig ut!!! Hahahaha Blå konditori farge gjør susen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2017 #571 Del Skrevet 5. april 2017 Eksperimenter man ikke dør av er ok. Du kan få lage morsom mat her til oss. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. april 2017 #572 Del Skrevet 5. april 2017 Kanskje ikke så morsom!!! MEN Ostekake ala-Non-Juan!!!! FY Flate den var GOD!! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2017 #573 Del Skrevet 5. april 2017 Usett av mine øyne før dette.... Er den spist opp? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 5. april 2017 #574 Del Skrevet 5. april 2017 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Usett av mine øyne før dette.... Er den spist opp? Hahahaha ja det er den....... Og den la seg på de rette stedene.... og den var faktisk tro det eller ei.... "Sunn" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. april 2017 #575 Del Skrevet 5. april 2017 Så bra. Jeg har stor tro på at...uansett hva nesten...som smaker godt og gir sjelefred i kropp og sinn, er sunt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2017 #576 Del Skrevet 6. april 2017 Men IDAG får jeg vel bestilt F&D? Hæ? Åsså den derre gule dessær'n med rød saus som serverte oppi her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 6. april 2017 #577 Del Skrevet 6. april 2017 Nei Jærri, idag står froskelår på menyen. Bare kos deg! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2017 #578 Del Skrevet 6. april 2017 15 minutter siden, Salka skrev: Nei Jærri, idag står froskelår på menyen. Bare kos deg! Ok. Tør da prøve det jeg. ...men nevnte dessær'n vil jeg ha. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 6. april 2017 #579 Del Skrevet 6. april 2017 3 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ok. Tør da prøve det jeg. ...men nevnte dessær'n vil jeg ha. Klart du tør, det tvilte jeg ikke på. Og spiser du opp alt får du selvsagt desserten din og. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 6. april 2017 #580 Del Skrevet 6. april 2017 14 minutter siden, Salka skrev: Klart du tør, det tvilte jeg ikke på. Og spiser du opp alt får du selvsagt desserten din og. Jærri spiser alltid opp maten han får servert! Og da lurer jeg litt... Har DU spist froskelår...? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå