An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #101 Del Skrevet 2. januar 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #102 Del Skrevet 2. januar 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #103 Del Skrevet 2. januar 2017 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #104 Del Skrevet 2. januar 2017 6 minutter siden, Jerry Lee skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #105 Del Skrevet 2. januar 2017 Trur jeg elsker deg litt nå assa, AnO! 😉 Tusen takk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #106 Del Skrevet 2. januar 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Trur jeg elsker deg litt nå assa, AnO! 😉 Tusen takk. Bare hyggelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 2. januar 2017 #107 Del Skrevet 2. januar 2017 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. januar 2017 #108 Del Skrevet 2. januar 2017 Døh, servitør'n/servitrusa.... Veska e'kke helt full. Mer lapskaus! Deler ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #109 Del Skrevet 4. januar 2017 WTFF?? Lapskausen er grønn, hårete og rører på seg. Ja, hallo? Mattilsynet?? Ja, nå skal du høre... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #110 Del Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: WTFF?? Lapskausen er grønn, hårete og rører på seg. Ja, hallo? Mattilsynet?? Ja, nå skal du høre... Hallo Det er ikke så rart, hvis du har hatt lapskausen liggende i veska di siden mandag 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #111 Del Skrevet 4. januar 2017 Kokken har satt frem nykokt lapskaus Værsågod og forsyn dere 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #112 Del Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, An0nymBruker skrev: Hallo Det er ikke så rart, hvis du har hatt lapskausen liggende i veska di siden mandag 😂 Var nå den i gryta jeg mente. Den i veska er spist opp forlengst...uten deling. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #113 Del Skrevet 4. januar 2017 (endret) 3 minutter siden, An0nymBruker skrev: Kokken har satt frem nykokt lapskaus Værsågod og forsyn dere Tusen takk, snille servitrusa! 😀 Eller er du Kokkinna? Endret 4. januar 2017 av Jerry Lee 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #114 Del Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: 😂 Var nå den i gryta jeg mente. Den i veska er spist opp forlengst...uten deling. Å? Fant du en gryte med muggen lapskaus her i restauranten? Hvordan er det mulig? Kanskje noen glemte å rydde. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #115 Del Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Å? Fant du en gryte med muggen lapskaus her i restauranten? Hvordan er det mulig? Kanskje noen glemte å rydde. Hoooppiiis!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #116 Del Skrevet 4. januar 2017 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Tusen takk, snille servitrusa! 😀 Eller er du Kokkinna? Kos deg Jeg er ikke kokk. Vi har en kokk som jobber døgnet rundt ute på kjøkkenet for å tilfredstille deres lyster. Han lager jo som kjent alt dere har lyst på Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Hoooppiiis!!! Her skal alle rydde etter seg. Hoppetaujenta har vel ikke tatt på seg den rengjøringsoppgaven her i restauranten, men i nattklubben. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #117 Del Skrevet 4. januar 2017 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Kos deg Jeg er ikke kokk. Vi har en kokk som jobber døgnet rundt ute på kjøkkenet for å tilfredstille deres lyster. Han lager jo som kjent alt dere har lyst på Her skal alle rydde etter seg. Hoppetaujenta har vel ikke tatt på seg den rengjøringsoppgaven her i restauranten, men i nattklubben. Hakke sett en kjeft på kjøkkenet siden manda'n. - pøh. Rein skulk og unnasluntring! 😡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #118 Del Skrevet 4. januar 2017 På 2.1.2017 den 16.09, Jerry Lee skrev: Døh, servitør'n/servitrusa.... Veska e'kke helt full. Mer lapskaus! Deler ikke! 14 minutter siden, Jerry Lee skrev: WTFF?? Lapskausen er grønn, hårete og rører på seg. Ja, hallo? Mattilsynet?? Ja, nå skal du høre... Jeg lurer på hvem som var her sist og hvem som glemte å rydde etter seg på mandag... (Se innlegget over) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 4. januar 2017 #119 Del Skrevet 4. januar 2017 4 minutter siden, An0nymBruker skrev: Jeg lurer på hvem som var her sist og hvem som glemte å rydde etter seg på mandag... (Se innlegget over) Men jeg jobber ikke her. Jeg bare spiser her, og betaler for det (noen ganger). 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 4. januar 2017 #120 Del Skrevet 4. januar 2017 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Men jeg jobber ikke her. Jeg bare spiser her, og betaler for det (noen ganger). 😜 Men alle skal jo rydde etter seg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå