AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Hei, jeg har et problem. En kompis gjennom mange år, har plutselig blitt et emne for mine fantasier. Har gått mange runder med meg selv, har kommet frem til at jeg vil ligge med han. Er mildt sagt livredd for om det kan slå feil ut, vil jo ikke miste han som venn. Vet at han hadde lyst på meg før hvertfall, men dette er jo mange år siden. Hvordan kan jeg gå frem? #frustrert Anonymkode: 62612...830
King in the North Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Hadde han lyst på deg før, kan jeg ikke se for meg at han vil si nei om du foreslår litt casual knulling. Det betyr jo at han tenner på deg seksuelt.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har vært der. God kompis over mange år. Jeg så hele tiden han var digg, men tenkte ikke noe særlig over det for han var jo en venn. Helt til jeg plutselig litt ut av det blå ville ha han med hele kroppen. Jeg var ikke så redd for at det skulle slå feil ut, for vi er begge åpne personer som tar ting lite høytidelig og vi ville vært i stand til å snakke om det/le av det dersom det skulle bli rart. Min fremgangsmåte var å hinte og spøke litt om sex når vi var sammen eller tekstet. Kunne f.eks. spørre om han hadde fått seg noe i det siste og følge opp med at hun jenta var heldig. Eller jeg kunne klage litt over en fyr jeg hadde truffet og si "skulle ønske jeg møtte en som deg, som er rett frem og vet hva han vil". Han tok hintet fort, tok over initiativet og jeg fikk det som jeg ville - uten komplikasjoner. Men alt er avhengig av forholdet dere mellom, at det gikk bra for oss betyr ikke at det går bra for alle. Anonymkode: fa503...87a
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #4 Skrevet 24. desember 2016 På 23.12.2016 den 13.52, AnonymBruker skrev: Jeg har vært der. God kompis over mange år. Jeg så hele tiden han var digg, men tenkte ikke noe særlig over det for han var jo en venn. Helt til jeg plutselig litt ut av det blå ville ha han med hele kroppen. Jeg var ikke så redd for at det skulle slå feil ut, for vi er begge åpne personer som tar ting lite høytidelig og vi ville vært i stand til å snakke om det/le av det dersom det skulle bli rart. Min fremgangsmåte var å hinte og spøke litt om sex når vi var sammen eller tekstet. Kunne f.eks. spørre om han hadde fått seg noe i det siste og følge opp med at hun jenta var heldig. Eller jeg kunne klage litt over en fyr jeg hadde truffet og si "skulle ønske jeg møtte en som deg, som er rett frem og vet hva han vil". Han tok hintet fort, tok over initiativet og jeg fikk det som jeg ville - uten komplikasjoner. Men alt er avhengig av forholdet dere mellom, at det gikk bra for oss betyr ikke at det går bra for alle. Anonymkode: fa503...87a Skal vel ikke mye til før han tar åtet, om han er interessert altså. Får prøve det, takk for tips Er dere sammen nå eller bare venner? Jeg vet ikke om jeg vil bli sammen med han, men sex.... ja takk Anonymkode: 62612...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå