Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Jeg er så lei av denne fat-acceptance bevegelsen. Julenissen står for et urealistisk og usunt kroppsbilde!! Er på utkikk etter slanke normalvektige og sunne julenisser, noen som vet hvor jeg kan kjøpe slikt?
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Fordi julenissen er så ekte? Anonymkode: 54c17...5ec 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Prøve med tapetkniv? Anonymkode: c1918...3de
Gjest lizard queen Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 Jeg tenkte det samme men fant ikke noen slank nisse, så nå har jeg betalt nabogutten for å stå utenfor i nissedrakt. Litt dyrt men verdt det!!
Fredsmegleren Skrevet 23. desember 2016 #8 Skrevet 23. desember 2016 Jammen stakkars julenissen er bosatt på nordpolen, da trenger han vel litt ekstra fett på kroppen? Ellers så synes jeg at tapetkniv var et godt forslag, og dersom julenissen er laget av tøy kan man fjerne litt av innmaten 4
Nappetass1 Skrevet 23. desember 2016 #10 Skrevet 23. desember 2016 Du er sprø. Har det litt for bra om du faktisk er seriøs, og at dette er noe som irriterer deg 3
Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. desember 2016 #11 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Som forbilde har nissen et ansvar i å ta vare på egen helse og egen kropp. Fedme er ikke kult! Endret 23. desember 2016 av noe tilfeldig
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #12 Skrevet 23. desember 2016 Tipper julekalenderen på denne FB-siden er noe for deg. Disse flinke fagfolkene tenkte akkurat det samme, og nissen har nå fått hjelp til å miste 30 kg, samt en rekke helseproblemer. ✌👌👍 https://www.facebook.com/livsstilsmedisin/ Anonymkode: fb4e8...8ab
Hulderbulder Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 3 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Jeg er så lei av denne fat-acceptance bevegelsen. Julenissen står for et urealistisk og usunt kroppsbilde!! Er på utkikk etter slanke normalvektige og sunne julenisser, noen som vet hvor jeg kan kjøpe slikt? Det er mye å mene noe om ,men skkurat dette er vel tull å bruke energi på !?. Verden er full av folk som kan ha nytte av din ubrukte energi. Prøv det! Julenissedrakt....la vær å ta på puta på magen. Problem solved.
Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. desember 2016 #14 Skrevet 23. desember 2016 9 minutter siden, Hulderbulder skrev: Det er mye å mene noe om ,men skkurat dette er vel tull å bruke energi på !?. Verden er full av folk som kan ha nytte av din ubrukte energi. Prøv det! Julenissedrakt....la vær å ta på puta på magen. Problem solved. Fedme er et alvorlig problem i verden!! Julenissen har et ansvar!! Det er direkte uansvarlig for de kommende generasjonene å idolisere og glorifisere denne feite, usunne og uflidde mannen!!
Salka Skrevet 23. desember 2016 #15 Skrevet 23. desember 2016 52 minutter siden, Raven.WritingDesk skrev: Fedme er et alvorlig problem i verden!! Julenissen har et ansvar!! Det er direkte uansvarlig for de kommende generasjonene å idolisere og glorifisere denne feite, usunne og uflidde mannen!! Tenk å si noe sånt om Nissen! Fy skam! Jeg vet ihvertfall hvilket hus han IKKE kommer til imorgen! Man kødder ikke med Nissen! 3
Spiteful Skrevet 23. desember 2016 #16 Skrevet 23. desember 2016 Alt folk skal henge seg opp i nå til dags... I-landsproblemer i største lag dette her ja... 1
Gjest noe tilfeldig Skrevet 23. desember 2016 #17 Skrevet 23. desember 2016 3 timer siden, Spiteful skrev: Alt folk skal henge seg opp i nå til dags... I-landsproblemer i største lag dette her ja... Fedme ER et alvorlig i-lands problem, og nissen bør ta sin del av ansvaret ! Det er viktig med gode rollemodeller. 3 timer siden, Salka skrev: Tenk å si noe sånt om Nissen! Fy skam! Jeg vet ihvertfall hvilket hus han IKKE kommer til imorgen! Man kødder ikke med Nissen! Jeg vil ikke ha besøk av den feite jævelen. Forhåpentligvis kommer påskeharen hos oss; den er slank og spretten og spiser gulrøtter. Mye bedre!
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #19 Skrevet 23. desember 2016 4 timer siden, Raven.WritingDesk skrev: Som forbilde har nissen et ansvar i å ta vare på egen helse og egen kropp. Fedme er ikke kult! Denne? http://nettbutikk.skafferiet.no/nettbutikk/jul/ Disse? http://emmelines.blogspot.no/2010/10/juletrender-for-interirbloggejenter.html Anonymkode: fd1c8...88f 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #20 Skrevet 23. desember 2016 http://nettbutikk.skafferiet.no/nettbutikk/jul/ Anonymkode: fd1c8...88f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå