Gå til innhold

Hva gleder du deg mest til den 24 desember?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er voksen men jeg gleder meg som en liten unge til å feire jul med min mann i morgen! :laugh:

Håper tiden kan fly i dag så julaften kan komme! 

Gleder meg ekstremt mye til askepott og spise snop og deilig middag. Julebesøk av familie og julefilmer!! Kos!! :laugh: alt er best med julen. Husker for så var det gavene jeg gledet meg mest til men nå er det mye annet som voksent menneske :laugh: gleder meg 100%

Hor mye gleder du deg og til hva? :laugh:

Anonymkode: 5b063...ca6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå gleder jeg meg nesten mest til at hele dagen er over, alle er gått hjem og jeg kan gå å legge meg. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Gleder meg til å feire julaften kun med samboeren min for aller første gang :) Og så er jeg spent på hvordan ribba som jeg aldri har laget før blir...  :fnise:

Anonymkode: b1b6d...f08

• Liker 1
Skrevet

God mat, gleden til ungene og ikke minst til svigerfar gpr så jeg slipper det falske vesenet 😄

Anonymkode: bc432...00b

Skrevet

Dersom jeg skal svare akkurat nå så må jeg svare middagen. Jeg er nemlig grisesulten 😂

God jul alle sammen ♥️

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg aller mest til vi sitter i bilen på vei til broren min. Hører på julemusikk og fortsatt har hele dagen foran oss :-) 

Lukten i huset, juletreet i stua, den deilige julemiddagen, å se barna åpne gaver. Åpne gavene fra datteren min som hun har laget i barnehagen. Synes det er så utrolig koselig. Også gleder jeg meg til å gi gaver.

Husker pappa sa det da jeg var tenåring "nå gleder jeg meg faktisk mest til å gi gaver" herregud, tenkte jeg. Men  plutselig er man der selv ;-) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg gleder meg alltid til jul. Jeg synes hele dagen er herlig. Jeg liker at det er hyggelige barneprogrammer på TV, jeg liker den gode lukten av juletre og svibler, jeg liker å se alle gavene under treet, jeg liker den gode maten, jeg liker at vi er sammen hele familien, jeg liker gavene (og ja, det er sant at det nå er mer spennende med gavene man gir andre) og jeg liker de sene spillkveldene etterpå. :hjerte:

Skrevet

Julaften har jeg ikke spesielt mye glede til. Barna skal til pappaen sin, så blir en rolig jul! Men god julemat er nok det som blir det beste i morgen:) 

Også gleden barna får når dem våkner til julestrømper, litt gaver før dem reiser og en god frokost:) 

Skrevet

Tre nøtter til askepott og pinnekjøtt! :wow::bolledeig:

Gjest Hannemor76
Skrevet

Til de minste barna våkner og skjønner at det faktisk endelig er blitt julaften :hjerte:

Skrevet

Ingenting. Gleder meg til at julen er over

Anonymkode: f9912...f04

• Liker 1
Skrevet

Tre nøtter til askepott, pinnekjøtt, og å tilbringe julekvelden sammen med familien! :) :hjerte: 

Skrevet

Jeg liker julen, men det jeg gleder meg mest til er kvelden, når maten er spist, pakkene pakket opp, og gjestene har dratt hjem.

Da kan jeg hoppe i pysjen, sette meg godt til rette i sofaen, og bare nyte julefreden. :) 

Anonymkode: 8b405...d66

• Liker 1
Skrevet

Må svare middagen, for er utrolig sulten nå. Gleder meg også til samværet, til å utveksle gaver og å hjelpe til med middagen, og å komme hjem igjen.

Skrevet

Er deprimert etter et forhold som har tæret noe uendelig på meg. Så føler ingen glede, og har heller ingen forventninger. Men skal gi meg selv en klapp på skulderen når svoren til ribba blir sprø, og kvelden har vært vellykket gjennomført...

Anonymkode: 60d33...dca

• Liker 1
Gjest Belle âme
Skrevet

Gleder meg til at heile familien er samla, store og små.

Eg gleder meg til å få halde den nye iPhonen min og eg gleder meg til alle julefilmene vi skal sjå❤️❤️

Skrevet

Til den er over..grøss. Lei av folk allerede.

Anonymkode: 9f9d0...856

• Liker 2
Skrevet

Til at dagen er over. 

Anonymkode: afd6d...b0e

• Liker 1
Skrevet

Den gode maten og stemningen generelt. :)

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Det skifter veldig. Jeg gleder meg til å se familien åpne gavene fra meg, men jeg gleder meg også til julen er over. Skru ned forventningene og skru opp forhåpningene var det en klok dame som sa. Så jeg håper og ønsker  å ha en så god jul som mulig.

Anonymkode: 97fa4...a28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...