Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet du, jeg tror faen meg alle jenter er litt frynsete for tiden.

De gråter når man er snill mot dem, gråter når man har sex med dem,

gråter når man spørr hvordan de har det. Er du derimot jævlig mot dem,

er de helt kule og har full kontroll over det de driver med...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Javel, og hva er din definisjon på ALLE jenter??!! Meg har du ikke møtt - og jeg er ike av typen som tar til tårene lett i alle fall.... :roll:

Skrevet

Det er alle jeg har møtt, går ikke det klart nok frem da? Eller vil du møte meg? var det poenget ditt;-)

Gjest kjenner du meg
Skrevet

Nå er det like før jeg begynner å grine....

:ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

JEG gråter ikke når jeg har sex, men det er kanskje fordi jeg ikke har sex med DEG?

Gjest Andrea ikke innlogget
Skrevet

jeg kan tenke meg at for noen som ikke kjenner meg, kan det virke som om jeg griner for "ingenting" for tiden.

To dager på rad gjorde sjefen min noe ut av tankeløshet (filleting), og jeg klarte ikke å holde tårene tilbake. Han tenkte sikkert sitt, for å si det slik. Men det han ikke vet, er "alt det andre". Disse tårene var for samboeren min som mister jobben nå rett før jul, for min familie som på en eller annen måte har kommet fullstendig på krigsfot med hverandre, for venne-gjengen her som er i ferd med å falle fra hverandre, fordi mine norske venner og min familie er så langt borte fra meg, fordi min kjæres eks-kone fremdeles ikke er særlig begeistret for at eks-mannen fant meg, fordi jeg rett og slett er lei av jobben jeg har, fordi julekakene mine ble fullstendig fiasko...... dessuten har jeg mensen.

you see?

Skrevet

Jeg griner i hvert fall aldri.

Jo, hvis jeg ser eller leser noe som rører meg, så griner jeg.

Eller hvis det ser ut som det går til helvete med ungen min, så griner jeg i ren frustrasjon og avmakt. Men aldri ellers.

Jeg er egentlig bare tøff og kul hele tiden jeg, og dermed behandler mannfolka meg som dritt... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Kanskje de hadde ventet mer ut av sex`en? :hoho:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...