Gå til innhold

Dere som har barn som snoker etter gaver, hvor gjemmer dere gavene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann er 7 år og snoker. Han er så nysgjerrig. Julen for 2 år siden, så la jeg pakkene til begge ungene i klesskapet på soverommet mitt. Jeg tok han på fersken da han hadde åpnet den ene pakken!  :dry: Nå gjemmer jeg pakkene ute i boden og jeg har gjemt nøklen. 

Hvor gjemmer du pakkene?

Anonymkode: e3eee...e91

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpnet pakken faktisk?? 

Det har jeg aldri hørt om eller opplevd før. Men nå kjenner jeg ikke hele verdens befolkning :)

Har dere et høyt klesskap? Legge det på toppen. Legg det i garasjen i en søppel sekk. Grav det ned i hagen :P neida hmmm kommer ikke på så mange steder. Men kunne du låst soverommet ditt så han ikke kom seg inn der? 

Anonymkode: 88c20...8a2

Skrevet

Vi har sagt om vi i det heletatt mistenker at de snoker, så gir vi vekk alle gavene til "fattighuset". 
De har ikke så mye som prøvd seg i år. Jeg gir ikke tomme trusler, det vet de. (men akkurat dette med gavene skulle jeg nok sett mellom fingrene)

Anonymkode: 14613...304

Skrevet

Jeg har en mann som snoker. Etter flere års prøving og feiling med å gjemme gaver, fant jeg til slutt ut at eneste sikre stedet er i bagasjerommet i bilen min (han har ikke nøkkel). 

Anonymkode: 41f23...7ea

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...