AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Eldstemann er 7 år og snoker. Han er så nysgjerrig. Julen for 2 år siden, så la jeg pakkene til begge ungene i klesskapet på soverommet mitt. Jeg tok han på fersken da han hadde åpnet den ene pakken! Nå gjemmer jeg pakkene ute i boden og jeg har gjemt nøklen. Hvor gjemmer du pakkene? Anonymkode: e3eee...e91
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Åpnet pakken faktisk?? Det har jeg aldri hørt om eller opplevd før. Men nå kjenner jeg ikke hele verdens befolkning Har dere et høyt klesskap? Legge det på toppen. Legg det i garasjen i en søppel sekk. Grav det ned i hagen neida hmmm kommer ikke på så mange steder. Men kunne du låst soverommet ditt så han ikke kom seg inn der? Anonymkode: 88c20...8a2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Vi har sagt om vi i det heletatt mistenker at de snoker, så gir vi vekk alle gavene til "fattighuset". De har ikke så mye som prøvd seg i år. Jeg gir ikke tomme trusler, det vet de. (men akkurat dette med gavene skulle jeg nok sett mellom fingrene) Anonymkode: 14613...304
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Jeg har en mann som snoker. Etter flere års prøving og feiling med å gjemme gaver, fant jeg til slutt ut at eneste sikre stedet er i bagasjerommet i bilen min (han har ikke nøkkel). Anonymkode: 41f23...7ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå