AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 Hva tenker enslige kvinner som vil bli gravide med et uforpliktende, men profesjonelt knull? Dere kan bli gravide gratis! Er det stemning for dette? Anonymkode: 287ff...84e
Hulderen Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Gratis for hvem? Vil du følge opp og betale bidrag om det blir barn? Er du en bra avlsokse? Har du tatt sædprøve? Det er lite vits å bruke deg om du er steril. Hvilke sykdommer er i slekten din, og hvilken IQ har du? 8
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 Hva tenker menn som har sex uten kondom, og ikke ønsker å bli bidragspliktig om ni måneder, på? Anonymkode: 09298...217 4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 47 minutter siden, Hulderen skrev: Gratis for hvem? Vil du følge opp og betale bidrag om det blir barn? Er du en bra avlsokse? Har du tatt sædprøve? Det er lite vits å bruke deg om du er steril. Hvilke sykdommer er i slekten din, og hvilken IQ har du? Der er mange kvinner som vil ha barn men som ikke finner den rette livspartneren. Så når fruktbarheten begynner å avta, så har jeg tenkt at jeg kan stå til disposisjon for de kvinner som kunne tenkt seg å prøve å bli gravid. Jeg kommer ikke til å betale bidrag eller følge opp barnet, da jeg kun hjelper til med befruktningen. Jeg vil si jeg er en relativt bra avlsokse. Sunn, smart, ingen sykdommer, normalbygd/slank, relativt smart og har befruktet kvinner før. Har aldri testet IQ, men jeg anser meg selv for ganske smart, både når det gjelder IQ og EQ. Har gjort mye bra her i livet, mtp utdanning og karriere. Det vil jo selvfølgelig bli tatt en test av min sædkvalitet og sjekk hos legen for evt kjønnssykdommer og annet. For meg kan det også være aktuelt å se på evt kvinnens livssituasjon. Er det stabilt nok til at hun kan oppdra et barn alene? 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker menn som har sex uten kondom, og ikke ønsker å bli bidragspliktig om ni måneder, på? Anonymkode: 09298...217 Jeg ønsker bare å hjelpe. Det finnes mange som vil ha barn men som ikke finner rett partner å gjøre det med. Anonymkode: 287ff...84e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Du slipper desverre ikke å betale barnebidrag. Du blir tross alt barnets biologiske far å kan derfor kreves for det Anonymkode: 0e244...cf2 6
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Hmmm bare ønsket om å være avlsokse, får meg til å trekke IQ i tvil... Anonymkode: bd964...861 9
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du slipper desverre ikke å betale barnebidrag. Du blir tross alt barnets biologiske far å kan derfor kreves for det Anonymkode: 0e244...cf2 Joda, men hvis man har en ONS, så vil jo barnet også ha en biologisk far som ikke betaler bidrag. Dette er jo noe man må bli enige om før evt inseminering. Jeg mener mitt forslag er bedre enn å betale dyrt for befruktning på sykehus, evt mye bedre enn en ONS. Jeg lufter bare tanken, hvis det er seriøs interesse for dette kan jeg slutte å skrive som AB slik at det er mulig å ta kontakt med meg. Det finnes menn som allerede har gjort dette før, slik som han her, Ed Houben: http://www.gq.com/story/how-to-have-babies-sperm-donor-ed-houben Anonymkode: 287ff...84e
Hulderen Skrevet 23. desember 2016 #8 Skrevet 23. desember 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Joda, men hvis man har en ONS, så vil jo barnet også ha en biologisk far som ikke betaler bidrag. Dette er jo noe man må bli enige om før evt inseminering. Jeg mener mitt forslag er bedre enn å betale dyrt for befruktning på sykehus, evt mye bedre enn en ONS. Jeg lufter bare tanken, hvis det er seriøs interesse for dette kan jeg slutte å skrive som AB slik at det er mulig å ta kontakt med meg. Det finnes menn som allerede har gjort dette før, slik som han her, Ed Houben: http://www.gq.com/story/how-to-have-babies-sperm-donor-ed-houben Anonymkode: 287ff...84e Det er et stort problem med Ed Houben: antallet barn. Med over 100 barn er faren alt for stor for at noen av dem kan møtes og bli forelsket uten å vite at de er halvsøsken. Jeg er usikker på om jeg ville hatt sex med deg, eller bare tatt i mot spermen din. Hovedsaklig fordi jeg er gift med en steril mann. Så om jeg fikk barn med deg ville du sluppet krav om barnebidrag, siden min mann ville tatt farsrollen
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #9 Skrevet 23. desember 2016 13 minutter siden, Hulderen skrev: Det er et stort problem med Ed Houben: antallet barn. Med over 100 barn er faren alt for stor for at noen av dem kan møtes og bli forelsket uten å vite at de er halvsøsken. Jeg er usikker på om jeg ville hatt sex med deg, eller bare tatt i mot spermen din. Hovedsaklig fordi jeg er gift med en steril mann. Så om jeg fikk barn med deg ville du sluppet krav om barnebidrag, siden min mann ville tatt farsrollen Som du skriver, så er det også par som har problemer(og ikke bare single/enslige). Jeg har vurdert dette lenge, og skal ta en tur til RiksHospitalet for å teste kvalitet og mengde. Det er jo en mulighet å få "frø i en kopp", men hvor lenge sædcellene da lever, veit jeg ikke. Jeg vil tro at "den naturlige måten" er best, men ikke den eneste. Anonymkode: 287ff...84e
Hulderen Skrevet 23. desember 2016 #10 Skrevet 23. desember 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Som du skriver, så er det også par som har problemer(og ikke bare single/enslige). Jeg har vurdert dette lenge, og skal ta en tur til RiksHospitalet for å teste kvalitet og mengde. Det er jo en mulighet å få "frø i en kopp", men hvor lenge sædcellene da lever, veit jeg ikke. Jeg vil tro at "den naturlige måten" er best, men ikke den eneste. Anonymkode: 287ff...84e Om koppen opbevares i kroppstemperatur, så overlever spermen i flere timer. For å få til befruktning kan man bruke sprøyter som legger sædcellene helt innerst i vaginaen. Så om du oppriktig ønsker å hjelpe barnløse, så finnes det gode metoder. Det var tilbudet om sex som gjorde at du fremstod som useriøs. Er man singel, ønsker barn uten mann på kjøpet, og dere får god kjemi, så er nok sex mindre styr enn å bruke en sprøyte
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #11 Skrevet 23. desember 2016 Du kan levere en kopp som damen putter i en sprøyte og skyter opp i glufsa mens det er rykende ferskt. Sikkert bedre for ektemannen om ikke annet. Kanskje du bare skal melde deg som sæddonor så kommer du inn i et regulert system? Menn kvalitetssikres og betaler ikke barnebidrag. Anonymkode: 8f20c...241 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #12 Skrevet 23. desember 2016 Profesjonelt knull faktisk.. Anonymkode: f3f31...6d0
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 Ja, takk. Men jeg har ikke så lyst å ligge med deg da, er det dealbreaker? Anonymkode: e744d...8db
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #14 Skrevet 23. desember 2016 Er det virkelig så vanskelig å få seg et ligg som mann at du vil prøve å friste enslige damer i tidsnød med donorsæd? Anonymkode: f2b04...18c 3
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #15 Skrevet 24. desember 2016 På 23. desember 2016 den 10.32, AnonymBruker skrev: Hmmm bare ønsket om å være avlsokse, får meg til å trekke IQ i tvil... Anonymkode: bd964...861 Han blir jo ikke enig med seg selv om han er "smart" eller "relativt smart" heller. 😂 Forøvrig kan menn kreves for barnebidrag etter ONS. Og det kan du også, uavhengig av hvilken avtale du måtte ha inngått på forhånd. Anonymkode: 09b7b...388 1
AnonymBruker Skrevet 24. desember 2016 #16 Skrevet 24. desember 2016 På 23. desember 2016 den 9.57, AnonymBruker skrev: Der er mange kvinner som vil ha barn men som ikke finner den rette livspartneren. Så når fruktbarheten begynner å avta, så har jeg tenkt at jeg kan stå til disposisjon for de kvinner som kunne tenkt seg å prøve å bli gravid. Jeg kommer ikke til å betale bidrag eller følge opp barnet, da jeg kun hjelper til med befruktningen. Jeg vil si jeg er en relativt bra avlsokse. Sunn, smart, ingen sykdommer, normalbygd/slank, relativt smart og har befruktet kvinner før. Har aldri testet IQ, men jeg anser meg selv for ganske smart, både når det gjelder IQ og EQ. Har gjort mye bra her i livet, mtp utdanning og karriere. Det vil jo selvfølgelig bli tatt en test av min sædkvalitet og sjekk hos legen for evt kjønnssykdommer og annet. For meg kan det også være aktuelt å se på evt kvinnens livssituasjon. Er det stabilt nok til at hun kan oppdra et barn alene? Jeg ønsker bare å hjelpe. Det finnes mange som vil ha barn men som ikke finner rett partner å gjøre det med. Anonymkode: 287ff...84e Hvis du hadde hatt et så brennende ønske om å hjelpe, hadde du meldt deg som sæddonor. Det er mangel på dem. Dette er bare et forsøk på å skaffe seg uforpliktende sex, og samtidig føle seg som en slags helt/at det du driver med er veldedighet. Anonymkode: 09b7b...388 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå