Gjest Jacklost Skrevet 23. desember 2016 #1 Skrevet 23. desember 2016 (endret) Er det noen som spiller dette? Jeg lasta det akkurat ned og liker det men vil veldig gjerne ha flere folk å spille mot. Er det noen her som har lyst å legge ut brukernavn slik at man kan spille mot? Endret 3. januar 2017 av Jacklost
Yamina Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Jeg spilte det en del før på den forrige telefonen, gøy det
Gjest Sugemerke Skrevet 3. januar 2017 #5 Skrevet 3. januar 2017 (endret) Joda, legger deg til, men vil ikke ha brukernavnet mitt her på KG. Endret 3. januar 2017 av Sugemerke
Gjest Jacklost Skrevet 3. januar 2017 #6 Skrevet 3. januar 2017 3 minutter siden, Sugemerke skrev: Joda, legger deg til, men vil ikke ha brukernavnet mitt her på KG. Er veldig avhengighetsskapende spillet
Gjest RealWildOne Skrevet 3. januar 2017 #7 Skrevet 3. januar 2017 Hadde jeg ikke vært over snittet god i det spillet, spilt mye Scrabble som yngre og wordfeud i mange år på tlf'en, så skulle jeg spilt med deg. Men siden du er nybegynner og jeg er ganske dreven i det spillet, ja da skal du få enklere motstand enn meg. Når du begynner å bli mer dreven i WF så kan vi ta noen runder der...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå