Gå til innhold

Tenker på han hver_eneste_dag! Blir sprø.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg havnet i en kjip situasjon med en Tinder fyr, lang historie kort: vi datet, jeg falt pladask, han følte ikke det samme, men ville ha sex. 

Jeg har aldri følt sånn for noen før, følelsene skremte meg så mye at jeg ikke klarte å være meg selv, jeg ble helt mutt og rar, og egentlig bare i kjempedårlig humør fordi jeg var sur for at han ikke følte det samme, men samtidig tok kontakt for sex. 

Etter lang, lang tid har han nå funnet drømmedama. Jeg prøver å gå videre, men problemet er at jeg ikke klarer å glemme han! Han er i tankene mine hver eneste dag. Uansett hvor travel jeg er, så surrer han rundt oppi hodet mitt. Jeg går rundt og er superparanoid og redd for å støte på han med henne overalt hvor jeg går..

Hver dag sammenligner jeg meg med henne og er sint på meg selv for at jeg ødela sjansen min når vi først datet ved å ikke klare å være meg selv. Jeg tenker på alt mulig, at hun sikkert er mye bedre i senga og sånne idiotiske ting. 

Det har allerede gått 1 måned og dette fortsetter bare hver dag som går:( hvordan kan jeg få han ut av tankene?? 

Anonymkode: 250b4...933

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har gitt fra deg egenverdien din, du lar den basere seg på hva han gjør også videre. Det må du slutte med! Du - er - god nok! 

Se videoer av Matthew Hussey på youtube:)

Anonymkode: cfbc0...ded

• Liker 9
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har gitt fra deg egenverdien din, du lar den basere seg på hva han gjør også videre. Det må du slutte med! Du - er - god nok! 

Se videoer av Matthew Hussey på youtube:)

Anonymkode: cfbc0...ded

Jeg har sett masse av videoene hans allerede:( han har mange gode tips, men uansett hvor idiotisk jeg vet det er å bruke tid på å tenke på han, så surrer han rundt der oppe:( selv på trening, eller under eksamen!! :/

Skrevet

Jeg tenker daglig på samme samm som jeg har gjort i hele 10 år. Vet ikke hvorfor det er slik med ham.    Noen ganger gråter jeg også,- senest i dag. Lengter etter hn og vil han skal lengte etter meg også boe ham åpenbart ikke gjør:(:( Tenkte tom på han under fødslene mine:(

Anonymkode: 5f277...9ae

Skrevet

Han gjorde deg hekta på et vis. Når noen er hot/cold mot deg så er det fort gjort å få en slags hekt. 

Møtte selv en fyr der han var den som falt pladask først. Og når jeg "ga etter" og var helt på tryne, så trakk han seg unna. Men vi fortsatte kontakten og sexen. Idiotisk å la seg lure utpå noe slikt. Han burde bare avsluttet ting på en ærlig og redelig måte. Nå er det ett år siden sist jeg så han, og allikevel er han i tankene mine hele tiden. Hater å ha mista kontrollen slik og er veldig lite glad for hvordan ting ble håndtert. 

Anonymkode: d9629...0ef

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker daglig på samme samm som jeg har gjort i hele 10 år. Vet ikke hvorfor det er slik med ham.    Noen ganger gråter jeg også,- senest i dag. Lengter etter hn og vil han skal lengte etter meg også boe ham åpenbart ikke gjør:(:( Tenkte tom på han under fødslene mine:(

Anonymkode: 5f277...9ae

Under fødselene.... Seriøst, da må du GJØRE NOE!! Gjerne FØR du får en annen manns barn. 

• Liker 6
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg havnet i en kjip situasjon med en Tinder fyr, lang historie kort: vi datet, jeg falt pladask, han følte ikke det samme, men ville ha sex. 

Jeg har aldri følt sånn for noen før, følelsene skremte meg så mye at jeg ikke klarte å være meg selv, jeg ble helt mutt og rar, og egentlig bare i kjempedårlig humør fordi jeg var sur for at han ikke følte det samme, men samtidig tok kontakt for sex. 

Etter lang, lang tid har han nå funnet drømmedama. Jeg prøver å gå videre, men problemet er at jeg ikke klarer å glemme han! Han er i tankene mine hver eneste dag. Uansett hvor travel jeg er, så surrer han rundt oppi hodet mitt. Jeg går rundt og er superparanoid og redd for å støte på han med henne overalt hvor jeg går..

Hver dag sammenligner jeg meg med henne og er sint på meg selv for at jeg ødela sjansen min når vi først datet ved å ikke klare å være meg selv. Jeg tenker på alt mulig, at hun sikkert er mye bedre i senga og sånne idiotiske ting. 

Det har allerede gått 1 måned og dette fortsetter bare hver dag som går:( hvordan kan jeg få han ut av tankene?? 

Ble litt forvirra jeg, gått en måned siden dere har møttes? Og han har møtt drømmedama for lenge siden? Og hvordan vet du dette? Altså, 1 måned er INGENTING. Det er typ ett minutt når man har falt for noen og blitt såra.

Jeg har vært i en lik situajson som deg, falt pladask for en fyr fra Tinder, men klarte ikke helt å åpne meg for han. Han var veldig på i starten, men da jeg begynte å åpne meg trakk han seg unna. Etter nesten 3 mnd med mye kontakt og møter, så fikk jeg en melding om at han ikke syntes dette var riktig. Jeg gikk helt ned i kjelleren og var der lenger enn jeg tør å innrømme. Var også veldig redd for å gå på han på gata, og fikk hjertebank hver gang jeg så en fyr som kunne vært han. 

Nå har det gått 8 mnd, og selv om jeg vet det hadde vært kjipt å støte på han, så føler jeg at jeg er over han. Han behandlet meg ikke noe bra, og vi var jo faktisk ingen god match. Jeg ble usikker og needy, og sånn vil jeg ikke være.
Jeg gjorde vel ikke noe spesielt, tok tiden til hjelp. Slettet han fra sosiale medier med en gang da, det tror jeg var lurt. Også prøvde jeg å date noen fyrer etter 2-3 mnd, men det var for kort tid.

Kjenner meg mer klar nå, men er også bevisst på å være forsiktig og ikke møte noen fra Tinder igjen. For der starter man med et litt dårlig utgangspunkt - man har sannsynligvis ingen felles venner og da kan man faktisk slippe unna med å behandle folk vesentlig dårligere. Videre må man også ta litt ansvar selv, i en startfase hvor man ikke er sammen har man vel egentlig ingen forpliktelser ovenfor den andre. Mange legger nok litt for mye i en relasjon så tidlig (jeg har i alle fall gjort det), og da er det innmarri lett å bli brent. For faktum er at flertallet på Tinder i utgangspunktet ikke er ute etter noe så seriøst. 

Anonymkode: ff166...b16

• Liker 4
Skrevet

Du velger selv å surre tankene dine rundt han, fordi du ikke har et nytt alternativ enda. 

Anonymkode: 34099...ae5

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble litt forvirra jeg, gått en måned siden dere har møttes? Og han har møtt drømmedama for lenge siden? Og hvordan vet du dette? Altså, 1 måned er INGENTING. Det er typ ett minutt når man har falt for noen og blitt såra.

Jeg har vært i en lik situajson som deg, falt pladask for en fyr fra Tinder, men klarte ikke helt å åpne meg for han. Han var veldig på i starten, men da jeg begynte å åpne meg trakk han seg unna. Etter nesten 3 mnd med mye kontakt og møter, så fikk jeg en melding om at han ikke syntes dette var riktig. Jeg gikk helt ned i kjelleren og var der lenger enn jeg tør å innrømme. Var også veldig redd for å gå på han på gata, og fikk hjertebank hver gang jeg så en fyr som kunne vært han. 

Nå har det gått 8 mnd, og selv om jeg vet det hadde vært kjipt å støte på han, så føler jeg at jeg er over han. Han behandlet meg ikke noe bra, og vi var jo faktisk ingen god match. Jeg ble usikker og needy, og sånn vil jeg ikke være.
Jeg gjorde vel ikke noe spesielt, tok tiden til hjelp. Slettet han fra sosiale medier med en gang da, det tror jeg var lurt. Også prøvde jeg å date noen fyrer etter 2-3 mnd, men det var for kort tid.

Kjenner meg mer klar nå, men er også bevisst på å være forsiktig og ikke møte noen fra Tinder igjen. For der starter man med et litt dårlig utgangspunkt - man har sannsynligvis ingen felles venner og da kan man faktisk slippe unna med å behandle folk vesentlig dårligere. Videre må man også ta litt ansvar selv, i en startfase hvor man ikke er sammen har man vel egentlig ingen forpliktelser ovenfor den andre. Mange legger nok litt for mye i en relasjon så tidlig (jeg har i alle fall gjort det), og da er det innmarri lett å bli brent. For faktum er at flertallet på Tinder i utgangspunktet ikke er ute etter noe så seriøst. 

Nei, altså vi hadde sex ukentlig i 2 år. Og nå har han funnet drømmedama (for en måned siden). 

Takk for at du delte:) vet jo at jeg var dum som hadde sex med han uten forpliktelser, men at han skulle være så vanskelig å glemme.. Hver dag og hver time tenker jeg altså på han. Blir sprø av det:(:( og skal heller aldri møte noen fra Tinder igjen..

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, altså vi hadde sex ukentlig i 2 år. Og nå har han funnet drømmedama (for en måned siden). 

Takk for at du delte:) vet jo at jeg var dum som hadde sex med han uten forpliktelser, men at han skulle være så vanskelig å glemme.. Hver dag og hver time tenker jeg altså på han. Blir sprø av det:(:( og skal heller aldri møte noen fra Tinder igjen..

Da ble jeg litt klokere. Ikke sikkert det er drømmedama etter 1 måned da, men det bør du uansett ikke tenke, for du skal komme deg over han. :) Det høres jo helt forferdelig ut å holde på sånn i 2 år. Jeg forstår godt at man ikke helt selv skjønner hvor vanskelig det kan være på forhånd, hadde selv aldri tenkt det skulle ta meg 8 mnd å komme over han jeg møtte. Og at det skulle være SÅ tungt å bli avvist. Men man gjør seg jo ganske sårbar med en gang man begynner å ligge med noen, og jeg følte i alle fall at det var ganse sårt at jeg tydeligvis kun var "god nok for sex" da han ikke fant meg interessant nok. 

Men det jeg har lært er at jeg må være åpne fra starten av med de jeg dater. Nylig traff jeg en flott fyr jeg hadde god kjemi med. Men han ble nylig singel, og jeg var åpen om at jeg var på utkikk etter kjæreste, hvis ting stemte selvsagt. Han fant ut at han ville nok mest ha noe uforpliktende akkurat nå. Da fant vi ut av det med en gang, og kunne gå hvert til vårt uten vonde følelser. Tror det er lurt hvis du selv vet du legger en del i relasjoner/dating, skal ikke mye til for at det blir en mismatch der som gjør at man blir såret. 

Håper uansett det vil gå bedre med deg etter hvert. Hvis du ikke har slettet han fra sosiale medier må du gjøre det sporenstreks, det er kun selvpining å se bilder av han med ny dame, etc. Fjern minnet så godt du klarer og gjør noe fint for deg selv. :)

• Liker 3
Skrevet

Skjønner deg veldig godt, TS. Er selv i en lignende situasjon, er ulykkelig forelsket i en jeg har likt i over ett år. Det gjør så vondt, jeg tenker på han daglig og gråter ofte. Nå er han sammen med en annen jente, og det er veldig vondt å tenke på at han aldri ville binde seg til meg (jeg var bare god nok for sex), men at han vil være sammen med henne. Herregud. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal komme meg over dette. 

Uansett, nå snakket jeg bare om meg. Jeg har dessverre ingen oppskrift på hvordan man kan komme over kjipe menn (jeg leter desperat etter det selv). Men, jeg vil du skal vite at du ikke er alene!! Lykke til! <3

Anonymkode: 1f8fd...82d

• Liker 4
Skrevet
På 23.12.2016 den 0.48, AnonymBruker skrev:

Hva med å slå deg sammen med en annen som er ulykkelig forelsket og såret?

Så kan dere fokusere på hverandre og glemme de to dere må glemme.

Anonymkode: f7b18...7e2

Skrevet

Jeg henger meg på denne😂

Vært forelska i samme fyren siden 2002.. hvordan klarer man å komme seg videre?

jeg har møtt så mange andre flotte menn, men det er bare HAN jeg vil ha.. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...