Gå til innhold

Gul og vemmelig utflod.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymra

Jeg har fått sånn gul og ekkel utflod. I går oppdagde jeg det i trusen, og det såg ut som om noen hadde snytt seg i den. Skikkelig vemmelig gørr var det:( Hva kan dette være for noe da tror dere? Jeg har ikke kløe, men er øm innerst i skjeden ved samleie. Derfor har jeg i det siste prøvd å ungå det. Jeg har nettopp hatt menstrusjon. Vil vaginal kapsler fra apoteket hjelpe tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg synes du bør gå til legen og teste deg.

Soppinfeksjon i underlivet KLØR, og utfloden er hvit men ofte mer enn vanlig.

Klamydia er ofte helt symptomfri hos kvinner, men kan, som du beskriver, gi ømhet i skjeden ved samleie. Kan gi "mukopurulent" utflod, dvs slimete (som du beskriver?)

Gonorè er symptomløs hos halvparten av kvinnene. Kvinner kan få økt, pusstilblandet, gul-grønn utflod (noe à là det du beskriver ?) Kan gi underlivssmerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som du kan ha fått en infeksjon eller betennelse. Det kan vel også være tegn på en kjønnssykdom. Jeg synes du bør ta en tur til legen og få undersøkt dette. Vaginale kapsler som man kjøper reseptfritt på apoteket regulerer bakteriefloraen i skjeden og kurerer soppinfeksjoner, men da har man hvit, gjerne klumpete utflod, samt kløe eller svie. Når utfloden er gul eller grønn er det tegn på infeksjon, har jeg hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Når utfloden er gul eller grønn er det tegn på infeksjon' date=' har jeg hørt.[/quote']

.......ja, og en infeksjon "i kjønnet" = kjønnsykdom. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bekymra

Huff, jeg liker ikke dette jeg. Jeg håpet på at det skulle gå over. Har prøvd med melkesyre kapsler i håp om at det skulle være pga ubalanse jeg hadde den gule utfloden. Jeg gruer meg for å gå til legen. Er livredd det skal gjøre vondt. Jeg har begynt å grine på benken der før da jeg såg blod på en pinne han skrapte meg med. Hvor lenge kan man vente og se før man må til legen tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

En viktig ting dersom du er i forhold er at du ikke tenker kjønssykdom (smittsom sådan) helt uten videre. Det kan være en masse annet som gir samme symptomer. Sånn bare dersom i tilfelle du tenkte på det :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Ta deg en tur til legen, du. Si fra om at du er litt nervøs, så tar han godt vare på deg. De setter bare pris på å få vite om sånt på forhånd! Det er litt viktig at man ikke lar sånne ting skure å gå fordi man gruer seg for å gå til legen.

For å være litt brutal: Ta deg selv i nakken, ring legen, og begynn å "venne deg til" at må man så må man. Det blir mange GU i løpet av livet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...