Gå til innhold

Nyttårsfest med venner...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en venninde gjeng på 5 stk. 3 av oss ink meg har partner. For noen dager siden inviterte vi dem på nyttårsfest m mat hjemme hos oss. Svaret vi da fikk var" kanskje d ja, skal høre med partner" osv. I går anonserte en annen venninde at de også hadde tenkt å nyttårsfest med mat hjemme hos seg.. og alle bare" jeg er med, høres ut som en plan, parteeey, vi blir da med dit vi også (navnet mitt)"

hva f tenker jeg, takk i h!! Også skriver jeg en fin melding til dem om at siden vi allerede har inviter inn flere folk til festen etter maten så kan vi ikke komme og at de får gji besked om de kommer til mat/ fest eller ikke så jeg får mulighet gil å invitere noen andre til maten.. 

Vet ikke va jeg ønsker av dette inlegget mn er så sykt skutta og det er så typisk.. noen som har opplevd d samme eller hva som helst.. letter frustrasjonen i røyke slutten...... 

Anonymkode: b8647...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da hadde jeg blitt rimelig forbanna ja! Hadde skytt et stikk eller ti om det til dem neste gang jeg så dem. Slikt irriterer meg herfra til helvete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel ikke opplevd akkurat identisk situasjon, men kjenner veldig godt igjen dynamikken! Er noe herk :/ 

Veldig ofte ligger det noe bak om at folka vil dit de tror det blir kulest, mest morsomt osv.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ærlig talt revurdert de vennene dine, TS. De høres ut som en gjeng med drittsekker.. (umodne vel og merke)

Anonymkode: f640a...749

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som skikkelige venner. Enhver fortjener bedre venner enn der der.

Anonymkode: 1c3e5...cfa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner deg godt Ts! Er veldig frustrerande når slikt skjer! Er du frå Ørsta sidan du skriv venninde?😉

Anonymkode: bf6a3...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...