Gå til innhold

Hvem er din favoritt i Snøfall?

Hvem er din favoritt i Snøfall?  

45 stemmer

1. 1. Hvem er din favoritt i snøfall?

• IQ
      2
    • Julius
      4
    • Selma
      5
    • Frida
      2
    • Pil
      4
    • Winter
      8
    • Ruth
      16
    • Håkon
      4
    • En annen
      0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja folkens hvem har dere som favoritt? IQ er ihvertfall min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Krysset av Ruth. Men liker godt både Julius, pil og gertrud og

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet (endret)

Pil, Winter og Selma.

Endret av Den Lille Heksa
Skrevet

For første gang ble jeg rørt til tårer av en barne-TVserie. Og jeg er nå godt over førti. Så jeg må si at Ruth har gått opp til å bli en favoritt. 

Det pinlige er at jeg har ikke barn engang....

Anonymkode: 01c5f...448

• Liker 1
Skrevet

Av og til er det litt kjipt å ikkje ha tilgang til tv-kanaler.

Eg har sett ein episode når eg var på besøk hos noen kjentfolk, men herr Frost virket morsom (var det navnet, tro? eg sikter til fyren med skikkelig sleik på håret).

Skrevet
7 minutter siden, Saphyria skrev:

Eg har sett ein episode når eg var på besøk hos noen kjentfolk, men herr Frost virket morsom (var det navnet, tro? eg sikter til fyren med skikkelig sleik på håret).

Er vel Winter du sikter til.

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet
10 minutter siden, Saphyria skrev:

Hvis du har intenett kan du se det på nrk nett-tv?

Anonymkode: 05ad8...438

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, Kjetil E skrev:

Er vel Winter du sikter til.

Det kan godt være, eg fikk bare sett den eine episoden og han var ikkje så veldig mye med i den. Han virket i hvert fall litt spesiell og ganske morsom.

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du har intenett kan du se det på nrk nett-tv?

Anonymkode: 05ad8...438

Dersom det var ein annen kanal enn NRK, så skulle eg gjerne gjort det. Men NRK og den forbaska lisensen de plutselig skal kreve av alle, får meg til å boikotte de totalt. Krysser derfor fingrene for at serien blir utgitt på DVD før neste jul, så skal eg heller kjøpe den da.

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet
45 minutter siden, Saphyria skrev:

Dersom det var ein annen kanal enn NRK, så skulle eg gjerne gjort det. Men NRK og den forbaska lisensen de plutselig skal kreve av alle, får meg til å boikotte de totalt. Krysser derfor fingrene for at serien blir utgitt på DVD før neste jul, så skal eg heller kjøpe den da.

Det er jo en NRK-produksjon, så de tjener penger på DVDen.

Enig med det med lisensen, men det er regjeringen som bestemmer det, ikke NRK. Dem skulle jeg gjerne boikottet. Håper det aldri går gjennom.

Skrevet

Winter og Ruth - men siden jeg må velge en blir det Ruth - hun er fantastisk bra :Nikke: 

Skrevet
1 time siden, Saphyria skrev:

Det kan godt være, eg fikk bare sett den eine episoden og han var ikkje så veldig mye med i den. Han virket i hvert fall litt spesiell og ganske morsom.

Begynn boikotten etter nyttår da vel :Nikke: :ler: 

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, Den Lille Heksa skrev:

Det er jo en NRK-produksjon, så de tjener penger på DVDen.

Enig med det med lisensen, men det er regjeringen som bestemmer det, ikke NRK. Dem skulle jeg gjerne boikottet. Håper det aldri går gjennom.

Damn, det tenkte eg ikkje på. Da får eg ønske meg den til jul når den kommer, så er det noen som allerede støtter NRK som kjøper den til meg :P Ja, du, om det gikk an å boikotte de tullingene, så hadde eg gjort det for lengst.

17 timer siden, Rumle skrev:

Begynn boikotten etter nyttår da vel :Nikke: :ler: 

Eg liker å være stødig i mine avgjørelser, så det kan eg ikkje, for da blir eg bare sur på meg selv som gav etter, bare for å se på barnetv :P (selv om eg har veldig lyst til å se serien altså, eg får nøye meg med å se på Jul i Skomakergata i mellomtida, for den har eg på DVD).

Skrevet

Winter og Ruth. 

Begge hadde varme i seg men begge har følt seg litt misforstått og tilsidesatt. Jeg ventet bare på å se de mykne opp. Vise sitt sanne jeg. Jeg tror alle har noe godt i seg men noen trenger et push for å få dette frem. Et push med hjertet. 

Helt fantastisk fin serie. Jeg har storkost meg med denne serien. 

Anonymkode: 255ed...ab9

• Liker 1
Skrevet

Winter, Julius og Ruth.

• Liker 1
Skrevet
På 23.12.2016 den 19.16, Saphyria skrev:

Damn, det tenkte eg ikkje på. Da får eg ønske meg den til jul når den kommer, så er det noen som allerede støtter NRK som kjøper den til meg :P Ja, du, om det gikk an å boikotte de tullingene, så hadde eg gjort det for lengst.

Eg liker å være stødig i mine avgjørelser, så det kan eg ikkje, for da blir eg bare sur på meg selv som gav etter, bare for å se på barnetv :P (selv om eg har veldig lyst til å se serien altså, eg får nøye meg med å se på Jul i Skomakergata i mellomtida, for den har eg på DVD).

Å herregud... er ikke rart det er krig... 

Anonymkode: 9706f...489

• Liker 2
Skrevet
På 27.12.2016 den 22.50, AnonymBruker skrev:

Å herregud... er ikke rart det er krig... 

Anonymkode: 9706f...489

Suck a D.

Skrevet

Ruth. Personligheten og væremåten drar meg inn samtidig som jeg også blir frustrert.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...