Gå til innhold

The OA.....noen som har sett på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp sett ferdig the OA på Netflix,  hva syns dere?   Jeg syns den var fantastisk, noe av det bedre jeg har sett på lenge.  Fantastisk slutt.  

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er OA? 

Anonymkode: f4f58...cd5

Skrevet

En serie på Netflix

• Liker 1
Skrevet

Åh, unnskyld, trodde det var en forkortelse. 

Anonymkode: f4f58...cd5

Skrevet

Anonymkode: 7c4ca...776

Skrevet

Jeg syns den var vakkert filmet med gode skuespillerprestasjoner, men handlingen var ganske søkt. Hadde håpet på litt flere svar i siste episode. Liker det meste av det Brit Marling har gjort. 

Anonymkode: 15a47...e2f

• Liker 2
Skrevet

Helt nydelig fantastisk serie! Startet i dag og er nettopp ferdig, sitter her å tørker tårer av slutten :laugh:

Noe så unikt skal man lete lenge etter. Jeg er en ekte serieslave og har sett det meste, men denne var virkelig noe helt for seg selv. For min del er jeg meget imponert over selve historien. Så og si alle skuespillerne var ukjente for meg også, bortsett fra Homer og foreldrene til OA, og det gjorde serien noen hakk bedre for min del med et friskt pust av skuespillere. Mest imponert over han som spiller Steven, for en gullklump av en skuespiller, og for en herlig karakterutvikling! 

• Liker 1
Skrevet

ble ferdig med den i går. likte serien veldig godt :) 

Skrevet
16 timer siden, Kassiopeia skrev:

Helt nydelig fantastisk serie! Startet i dag og er nettopp ferdig, sitter her å tørker tårer av slutten :laugh:

Noe så unikt skal man lete lenge etter. Jeg er en ekte serieslave og har sett det meste, men denne var virkelig noe helt for seg selv. For min del er jeg meget imponert over selve historien. Så og si alle skuespillerne var ukjente for meg også, bortsett fra Homer og foreldrene til OA, og det gjorde serien noen hakk bedre for min del med et friskt pust av skuespillere. Mest imponert over han som spiller Steven, for en gullklump av en skuespiller, og for en herlig karakterutvikling! 

Helt enig. Den var veldig spesiell og de har mye de kan bygge videre på så håper på flere sesonger.   :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Har akkurat sett ferdig denne serien og jeg elsker den! 

I starten var jeg virkelig ikke med på alt. Syntes en del av det som skjedde var for søkt og teit, men etter å ha hørt hele OA´s historie og sett slutten! Omg... Jeg tror jeg bare må se hele en gang til. Jeg gråt som en liten unge, helt fantastisk. 

Og hvis noen ikke har sett den, så vil jeg anbefale det! 

Vet dere om det kommer ut en sesong til?

Anonymkode: fcc1f...ad1

Skrevet

Tror det kommer ny sesong, flere tror det grunnet det jeg skrev under her

Spoiler

Vi vet jo ikke sikkert om hun har en psykisk lidelse eller er en ekte engel. 

Anonymkode: 2b941...4ae

• Liker 2
Skrevet

Synrs den er sinnsykt bra! Nydelig på så mange måter.

Skrevet

Den var bra ja! Men slutten....det må da komme mer! Fikk ingen svar på åssen det gikk.

Skrevet

Hva handler den om?

Anonymkode: 5024b...bc2

Gjest EkteMannen
Skrevet

Har sett 4 episoder. Bra skuespillere, etc. Men historien er jo egentlig helt på trynet så langt. Spørs om jeg orker å se sesongen ferdig 

• 2 år senere...
AnonymBruker
Skrevet

Bumper denne. Noen som ser sesong 2? Jeg ble så skuffet når jeg så starter på de nye episodene. Skal se sesongen ut, men fangenskapet i sesong 1 er jo liksom bare byttet ut med et annet fangenskap. Hva var liksom poenget da? 😩

Anonymkode: 4f61d...169

• Liker 2
Skrevet

Likte sesong 1 best av de to. Synes det ble inoverkant mange dimensjoner ;)

Men generelt så synes jeg den er den veldig bra. Det er gode skuespillere og den er godt laget.

AnonymBruker
Skrevet

Legges det opp til en sesong 3 også? Jeg er bare på tredje episode.

Anonymkode: 4f61d...169

Skrevet

Jeg liker denne serien godt. Den er veldig bra laget og jeg synes ikke den er så forutsigbar som mange andre serier.

Legger dette i spoiler for de som ikke har sett ferdig:

Spoiler

Men jeg lurer på hvor mange dimensjoner de skal innom. I siste episode så dro de plutselig til en annen dimensjon der OA og Hap er kjærester. Selvsagt så husket Homer akkurat alt da :roll:  (ok, det var litt forutsigbart). Samtidig så er det litt interessant å se de ulike dimensjonene, men håper de ikke skal hoppe for mye rundt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...