Gå til innhold

Familiestyr

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mine to barn skulle feire jul hos min manns foreldre. Dette ble avtalt for lenge siden. Så skal søstra min og mannen også gjøre dette nå. Men problemet er at vi føler oss ikke velkommen lenger. Hun klager på at hun vil ha ro i julen og med våre barn så blir det ikke det. Det viser seg også at hun er gravid. Skal vi ta hensyn å droppe feiringen med barnebarn og besteforeldre sammen eller skal hun ta seg en bolle? 

Anonymkode: 6d319...aeb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble feil der, mine foreldre.

Skrevet

Ingen??

Skrevet

Ønsker hun ro får hun ferie hjemme!!!

Anonymkode: 8aec0...ecc

• Liker 3
Skrevet

Hun får ta seg en bolle og komme ned fra sin høye hest ! Også kan hun jo da det rolig hjemme istedenfor å ødelegge for andre 

Skrevet

Hvis hun ikke orker familien, bør hun feire hjemme!!! Enkelt og greit!! Hva skal hun gjøre når hun får egne barn, eller er det greit når det er hennes egne??

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det er litt merkelig oppførsel. Hadde sett frem til stor familie feiring med hennes familie og min, blir så sjelden. Men nå er jo ikke vi velkommen, så får jeg "slengt" i trynet at hun er gravid. Bestandig vært glad i barn jeg, men synes det er trist. Kanskje hun er redd for å ikke få oppmerksomhet nok, ikke vet jeg.. 

Skrevet

Hun skal ta seg en bolle.

Skrevet

Herregud - må du spørre engang?  Du fortelle søsteren at hun kan gå F herself og hvis hun ønsker ro kan hun sutre hjemme alene.  At du vurdere å droppe dette pga søsteren din sier mer om deg en henne.   Slutt å snakke med hun om dette- sier til foreldrene dine at dere kommer som avtalt for lengst ferdig snakka.

Anonymkode: c9f16...3e2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...