Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ansatt som miljøterapeut på en jobb hvor det for øyeblikket er overbemannet. Jeg har derfor blitt leid inn på en skole i samme kommune frem til det er mer å gjøre på den andre arbeidsplassen. Jeg får lønn fra min vanlige arbeidsplass som miljøterapeut. 

Nå som det er juleferie- skal jeg jobbe på den vanlige jobben min i helga, men har allerede jobbet fulle dager mandag, tirsdag  og onsdag (20,5 timer) 

Hvordan skal jeg regne på dette for å ikke overskrede 100%? Er det ikke et helt annet regnesystem og antall timer som lærer- som utgjør 100%? Har 26 undervisningstimer i uka. Er utdannet lærer, men er mange år siden jeg har jobbet som det.

Har langvakter i helga, og vil gjerne ta fri de timene jeg kan siden det er jul og jeg ikke får betalt overtid. 

Kan noen hjelpe meg? 😊

Anonymkode: 20832...4c1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner ikke helt at du ikke får lønn som vikarlærer? Som regel er det bedre lønnet, og du får da betalt for forberedelsene innbakt i lønna. 26 undervisningtimer i uka er da over 100%?

Videre tror jeg neppe du får ta fri nå i helga på så kort varsel. Snakk med ledere din.

Anonymkode: 5d79c...d22

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...