AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Tror dere på det i det hele tatt? Må si jeg er ganske skeptisk til hele greien. Virker som om hun gjetter mye og hinter seg fremover. Anonymkode: eae7b...188
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #2 Skrevet 23. desember 2016 Hva forventer du deg egentlig ? Er jo selvfølgelig bare søppel alt sammen... Anonymkode: 0c8ea...b8f 1
Kelsi Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 "Jeg ser at du skal ut på en reise neste år, enten en kort eller lang reise. En fysisk reise eller en mental reise" 3
Calypso Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 Det er jo så åpenbart tull at det er helt utrolig at hun får holde på sånn på TV (samme med de andre "klarsynte"). Hun slenger ut generell info og så fort noen sier "det høres ut som bestefar" så blir hun helt "jaa, det er han!"
jabx Skrevet 26. desember 2016 #7 Skrevet 26. desember 2016 På 22.12.2016 den 22.58, AnonymBruker skrev: Tror dere på det i det hele tatt? Må si jeg er ganske skeptisk til hele greien. Virker som om hun gjetter mye og hinter seg fremover. Anonymkode: eae7b...188 Du ser tydelig at hun driver med Cold Reading og Barnum Statements (søk på det hvis du ikke vet hva det er). Så ja, vill gjetting. Og det man ser på TV er redigert så det skal se så treffsikkert ut som mulig, så da kan du jo tenke deg hvor elendig det var i virkeligheten. 1
Infinity Skrevet 26. desember 2016 #8 Skrevet 26. desember 2016 Det er så dårlig, at jeg tror nesten jeg kunne gjort det bedre selv. ( Nei, er ikke synsk.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå