AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Hei! Kvinne på 27 her. Lurer på om dere synes 13 års forskjell er mye? Altså 27 og 40😊 Har kun datet menn på egen alder og vil finne meg mer modne menn (vet alder sånn sett har lite å si).. gjerne menn med barn fra før siden jeg er ferdig med mine, har to😊 Aldersforskjell nå er en ting, men hva når jeg er 37 og han 50? Skriver litt med menn på 40 år på tinder og synes det er litt hot😉 De mannfolka jeg skiver med er visstnok åpen for å gifte seg på sikt, og det innrømmer ikke de på min alder. Anonymkode: 62fb2...648
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Nå er jeg mann på 29. Synes ikke det er så stor forskjell på 40 og 50 så forstår ikke hvorfor du tenker på "hva om 10 år". Er jo verre når han blir pensjonist, da merker man jo virkelig forskjell. Men det er kanskje 30 år til. I tillegg er du jo ferdig med barn så det er jo ikke så farlig om forholdet med 40-åringen ikke holder. Verre om du var ute etter barn. Anonymkode: 1fde6...f26 1
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #3 Skrevet 23. desember 2016 ikke formye klem:) mannen er 30 år eldre en meg.dømme de som dømme vil Anonymkode: 82f42...81e
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #4 Skrevet 23. desember 2016 Jeg er mann på 41, og synes lammekjøtt på 27 høres helt topp ut Anonymkode: 00ad9...47d 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #5 Skrevet 23. desember 2016 16 år aldersforskjell her, vært sammen i 14 år nå. Anonymkode: a311d...6cc
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #6 Skrevet 23. desember 2016 Pappa er 18 år eldre en mamma. De har hatt det fint, tror jeg. Fortsatt gift og har holdt sammen gjennom 30+ år. Men merker nå når mamma er 50 og pappa snart 70, at det ikke er like skøy lengre. Andre damer i 50-åra er jo fortsatt friske og spenstige. Drar på turer, sosialiserer, jobber og gjør ting. Men mamma har liksom blitt like "gammel" som pappa og sitter mest inne. For pappa sliter med helsen. Han mistet vel også potensen for ca 10 år siden, da mamma fortsatt var i 40-åra. Det er jo litt kjipt. Mamma har alltid sagt til meg: "Ikke gjør sånn som meg, ikke finn deg en gammel mann. For etterhvert som årene går så er det ikke like artig lengre". Men samtidig, det er ingen garanti for noenting her i livet. Folk kan bli syke og dø i ung alder også. Jeg kommer iallefall ALDRI til å finne meg en mann som er mye eldre enn meg. Selv om pappa er den beste pappaen i hele verden, så tror jeg foreldrene mine hadde hatt det mye bedre i lag om han ikke var så mye eldre enn henne. Men sånt tenker man ikke så mye på når man er ung da... Anonymkode: 5b1b0...c1f 5
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #7 Skrevet 23. desember 2016 Alder er bare tall. Kjærlighet begrenses ikke av aldersforskjell, men vær obs på at du kan ha en gammel mann mens du selv fortsatt er ung. Dette merker du bedre når den eldste har passert 60 - 65 - 70, om dere begge lever så lenge og er forsatt sammen. Anonymkode: 38156...8d4
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #8 Skrevet 23. desember 2016 La ikke et tall komme i veien for følelser Anonymkode: 98856...b26
Gjest Linaria Skrevet 23. desember 2016 #9 Skrevet 23. desember 2016 22 års forskjell her. Merker absolutt ingenting nå. Han har mye mer energi enn noen andre jeg har møtt, og jeg blir nesten sliten av å være rundt ham vet ikke hvordan det kommer til å bli om 10 - 20 - 30 år, men vi har det helt fantastisk sammen og har samme drømmer for framtiden, og så lenge det er på plass, synes jeg ikke man skal la alder sette en stopper for kjærligheten.
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #10 Skrevet 23. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann på 41, og synes lammekjøtt på 27 høres helt topp ut Anonymkode: 00ad9...47d "lammekjøtt" på 27 er nå godt voksen. Lammekjøtt for meg er de under 20 år.... Anonymkode: b3d64...605
Gjest Linaria Skrevet 23. desember 2016 #11 Skrevet 23. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: "lammekjøtt" på 27 er nå godt voksen. Lammekjøtt for meg er de under 20 år.... Anonymkode: b3d64...605 Jeg er 25 og kjæresten min er 47. Lærte ham nettopp "I am lamb meat, you are an old pig"
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #13 Skrevet 23. desember 2016 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Pappa er 18 år eldre en mamma. De har hatt det fint, tror jeg. Fortsatt gift og har holdt sammen gjennom 30+ år. Men merker nå når mamma er 50 og pappa snart 70, at det ikke er like skøy lengre. Andre damer i 50-åra er jo fortsatt friske og spenstige. Drar på turer, sosialiserer, jobber og gjør ting. Men mamma har liksom blitt like "gammel" som pappa og sitter mest inne. For pappa sliter med helsen. Han mistet vel også potensen for ca 10 år siden, da mamma fortsatt var i 40-åra. Det er jo litt kjipt. Mamma har alltid sagt til meg: "Ikke gjør sånn som meg, ikke finn deg en gammel mann. For etterhvert som årene går så er det ikke like artig lengre". Men samtidig, det er ingen garanti for noenting her i livet. Folk kan bli syke og dø i ung alder også. Jeg kommer iallefall ALDRI til å finne meg en mann som er mye eldre enn meg. Selv om pappa er den beste pappaen i hele verden, så tror jeg foreldrene mine hadde hatt det mye bedre i lag om han ikke var så mye eldre enn henne. Men sånt tenker man ikke så mye på når man er ung da... Anonymkode: 5b1b0...c1f Dette er veldig likt mine foreldre. Moren min betrodde meg og søsteren min, da vi etablerte oss med hver vår mann som er et år yngre enn oss, at hun skulle gjort noe lignende om hun kunne begynt forfra. Anonymkode: e8b27...51f 2
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #14 Skrevet 23. desember 2016 2 timer siden, Linaria skrev: Jeg er 25 og kjæresten min er 47. Lærte ham nettopp "I am lamb meat, you are an old pig" Ikke sant? Anonymkode: 00ad9...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå