Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har brukt vippeextensions i ett og ett halvt år nå. Hadde ca en måned pause i mai pga det er dyrt. 

Tenker å ta en pause til, eventuelt slutte helt, men merker at jeg gruer meg. Husker hvor ikke det var sist, siden vippene er slitt og ødelagt. 

Noen andre som har sluttet med vippeextensions etter langvarig bruk? Jeg tenker å ta vippeløft samt farge de, og begynne med vippeserum. Andre tips? Tror det ender opp med at jeg må sette på løsvipper til de vokser ut igjen :/

Anonymkode: d5021...46b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun jeg går til sier at du trenger ikke mer enn ca 6-8 ukers pause før du setter på nytt sett. Hvis du ikke vil fortsette, så kan du bare ta de av og begynne med serum og eventuelt ta vippeløft som du sier isteden. Alt dette blir jo selvsagt dyrt også, men det må du jo se litt på selv.

Skrevet

Har visstnok begynt å få slitte vipper etter bare 6 måneder! Men har begynt med vippeserum nå (selv med extensions), så håper jeg kan fortsette likevel.

Skrevet

Tok av mine i noen uker, merket ikke at de var slitt, uten om at de var rettere enn før.

Anonymkode: 4716b...05c

Skrevet

Jeg har brukt vippextensions i flere år, og mine vipper er ikke slitte. Eneste jeg føler er at de er kortere, og jeg vet faktisk ikke om jeg får lengre vipper.

Skrevet

Jeg sluttet helt etter ca ett års bruk. Vippene virket slitte og tynnere enn før. Brukte vippeserum fra Korea som hjalp veldig.

Anonymkode: e2f78...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...