Gå til innhold

husker du denne bloggen/nettsiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere!

Jeg leter etter en (foto)blogg/nettside som jeg brukte å lese veldig ofte før. Jeg aner ikke om denne personen blogger aktivt lengre, men fordi det irriterer meg at jeg har glemt navnet på den så prøver jeg lykken her. 

Om det var en blogg eller bare en personlig hjemmeside husker jeg ikke helt, for siden ble i alle fall startet før blogging tok av her tillands. Jeg mener at dette var en relativt godt besøkt nettside, i alle fall på den tiden. 

Hun som laget den het Maria (troor jeg), og hun var nok i tidlig 20-årene i 2006-2008 en gang. Hun hadde brunt hår, var ganske pen og med en litt spesiell/edgy stil. Hun var fra og bodde i Trondheim og flyttet etter hvert til Bergen. Jobbet på Urban/Carlings og tok veldig fine bilder. 

Dette er dessverre alt jeg har å gå etter, så googling fører ingensteds så lenge jeg ikke husker hva hun kalte seg/nettstedet. Grunnen til at jeg spør er fordi jeg syntes at bildene hennes var veldig inspirerende og jeg lurer på om hun fortsatt er aktiv. 

På forhånd takk for all hjelp <3

Anonymkode: 11b04...1ba

Videoannonse
Annonse
Skrevet

edit: godt mulig at hun heter Julie. TS

Skrevet

Se Blogglisten.no under Foto. Kanskje du finner den der :)

Skrevet

Julie ringer ei bjelle.. Klarer å se ansiktet hennes for meg. Hang hun mye med han bloggeren som kaller seg the Giant?

Anonymkode: 73cee...3d3

Skrevet
På 23.12.2016 den 18.08, AnonymBruker skrev:

Julie ringer ei bjelle.. Klarer å se ansiktet hennes for meg. Hang hun mye med han bloggeren som kaller seg the Giant?

Anonymkode: 73cee...3d3

Jeg tenkte også dette men ble usikker pga stedet.

Skrevet

Takk for forslag. Der var Juliekulie 😊 En del av fotobloggen ligger fortsatt ute, men har ikke blitt oppdatert på en stund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...