Gå til innhold

Tullete ting kvinner skriver på datingsider

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det på sukker, garantert på andre datingsider  også 

1: elsker å reise.  

Det er jo et godt eksempel på at de gir blaffen i klima når reiser er en av kriteriene for å finne seg en mann. I disse miljøtider så burde de heller kutte ut maniet for å reise utenlands.

Og hvis de absolutt må reise,  så kan de gjøre det alene og ikke utnytte mannen sin økonomi for sine lyster.

2: liker å le 

Hva er greia med å skrive dette i profilen?  Så vidt jeg vet så ler de aller fleste, og jeg tror ingen har det vondt når de ler, tross alt så liker de det godt når latteren kommer.  Likevel så er det viktig å føre opp dette i profilen sin som at det skulle være noe spesielt i å like å le. 

Anonymkode: 39d2f...bb3

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Datingprofiler er flaut................ 

Sett Dressmann-reklamer og andre type lignende "too much bullshit" reklamegreier = kleinheten på datingprofiler

Anonymkode: b553b...e45

• Liker 1
Skrevet

1st World Problems...

• Liker 5
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser det på sukker, garantert på andre datingsider  også 

1: elsker å reise.  

Det er jo et godt eksempel på at de gir blaffen i klima når reiser er en av kriteriene for å finne seg en mann. I disse miljøtider så burde de heller kutte ut maniet for å reise utenlands.

Og hvis de absolutt må reise,  så kan de gjøre det alene og ikke utnytte mannen sin økonomi for sine lyster.

2: liker å le 

Hva er greia med å skrive dette i profilen?  Så vidt jeg vet så ler de aller fleste, og jeg tror ingen har det vondt når de ler, tross alt så liker de det godt når latteren kommer.  Likevel så er det viktig å føre opp dette i profilen sin som at det skulle være noe spesielt i å like å le. 

Nytter neppe å forklare dette for en bitterp***, men "elsker å reise" betyr "elsker å reise". Det betyr ikke "søker mann som kan betale reisen for meg". 

Anonymkode: a723d...a77

• Liker 27
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nytter neppe å forklare dette for en bitterp***, men "elsker å reise" betyr "elsker å reise". Det betyr ikke "søker mann som kan betale reisen for meg". 

Shhhh, han prøver å være morsom og sånn. 

Skrevet

Hvilken man leter etter en miljøbevisst kvinne?

Når jeg finner min nitten år gamle barista kan hun omså bruke et bål med bildekk til å varme opp huset og lyse opp huset med tritium. 

Hvis jeg var for fattig til å reise ville jeg fokusert på å tjene mer isteden for å luske rundt på datingsider.

• Liker 3
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du tror kanskje at det er gratis for mannen sin del? 

Skrevet

Her kom jeg for å få tips til hva jeg ikke skal skrive i min datingprofil, men det viser seg bare at en fyr er irritert fordi daten hans like å bli påspandert reise og likte å le (av han?) ...

• Liker 14
Skrevet

"Liker god mat og drikke" . Det gjør vel alle, ingen som søker ut mat de syns smaker bæsj.
"Liker å ha det moro" , ja, det gjør også alle, bare at det varierer HVA man syns er moro.

Anonymkode: 9dbca...3e5

• Liker 8
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men du tror kanskje at det er gratis for mannen sin del? 

At kvinnen liker å reise, ja. Hvis mannen vil være med koster det penger, men det bestemmer han jo selv.

• Liker 3
Skrevet
41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

At kvinnen liker å reise, ja. Hvis mannen vil være med koster det penger, men det bestemmer han jo selv.

Meningen er vel å være sammen på reisen hvis det blir et forhold, men enkelte kvinner er litt for glade i å reise, gratis er det heller ikke og vitner om dårlig økonomisk sans, turn off for min del. 

• Liker 1
Skrevet

Liker å reise = liker å knulle mye i fremmede land hvis hun har gjort alt dette alene

Er kun ute etter forhold = knuller den rette mannen uten å nøle

Uklar beskrivelse av kropp eller utseende = stygg eller feit.

Anonymkode: e1f83...45a

Gjest Minesveiper
Skrevet (endret)

Hvis du er giret på en litt intellektuell fyr, ikke skriv at menn kommer langt med store biceps. 

Endret av Minesveiper
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:
15 minutter siden, Minesveiper skrev:

Hvis du er giret på en litt intellektuell fyr, ikke skriv at menn kommer langt med store biceps. 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uklar beskrivelse av kropp eller utseende = stygg eller feit.

Anonymkode: e1f83...45a

Hun jeg datet med var hverken stygg eller feit,  men litt lubben, og det stod ikke så mye i profilen hennes. 

Skrevet

Vil man se saueflokkmentalitet? Gå på datingssider 😂😶 Å finne noe som skiller seg ut der er som å lete etter nåla i høysekken. Har bidratt til at jeg har mistet mer tro på menneskeheten 

.. Er forresten en sjekkas som har sjans på kvinner og bør trives på tinder. 

Anonymkode: 8c24c...82e

• Liker 1
Skrevet (endret)

"Liker god mat og drikke" . Det gjør vel alle, ingen som søker ut mat de syns smaker bæsj.
"Liker å ha det moro" , ja, det gjør også alle, bare at det varierer HVA man syns er moro.

Anonymkode: 9dbca...3e5

Setningene virker klisjeaktige ved første øyekast, men hvis man tenker etter så skjønner man at det ligger mer i dem enn bare ordene som står der. Jeg tolker for eksempel "god mat og drikke" som noe annet enn at man bare lager noe godt til middag. Da tenker jeg på at man liker å legge litt ekstra i maten, gjør det til en spesiell opplevelse, osv. Det er ikke alle som er så opptatt av mat. Jeg er en av dem. Jeg kunne aldri skrevet at jeg "liker god mat og drikke" for å beskrive meg selv. Ikke fordi jeg ikke liker mat jeg synes smaker godt, men mat er ingen stor interesse for meg ut over det å spise den og bli ferdig med det.

Jeg liker ikke nødvendigvis å ha det moro heller. Ikke at det er noe galt i det eller at jeg aldri har det, men jeg liker situasjoner som er utfordrende og som for mange kanskje vil være skremmende eller til dels traumatiserende (og da mener jeg ikke på den måten at jeg gjør andre noe vondt). Jeg liker å bevege meg på samfunnets skyggeside (ikke som deltaker i selve denne delen, men som en som har noe å utrette der). Du kan si at det er "moro" for meg, men jeg ville aldri brukt akkurat det ordet hvis jeg skulle beskrevet dette på en datingside.

Endret av jabx
  • Liker 4
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vil man se saueflokkmentalitet? Gå på datingssider 😂😶 Å finne noe som skiller seg ut der er som å lete etter nåla i høysekken. Har bidratt til at jeg har mistet mer tro på menneskeheten 

.. Er forresten en sjekkas som har sjans på kvinner og bør trives på tinder. 

En sjekkas? En kjekkas på sjekker'n, eller?

• Liker 8
Skrevet
6 minutter siden, Sphere skrev:

En sjekkas? En kjekkas på sjekker'n, eller?

La merke til den feilen. Men synes den var fin! ;)

• Liker 1
Skrevet

Meningen er vel å være sammen på reisen hvis det blir et forhold, men enkelte kvinner er litt for glade i å reise, gratis er det heller ikke og vitner om dårlig økonomisk sans, turn off for min del. 

Meningen er vel at hun da ønsker å finne en mann som også ønsker å reise, så det at du som ikke har denne interessen synes hun er turnoff, er vel drømmesituasjonen for henne.

Anonymkode: 0632e...026

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...