Gå til innhold

Hva er ditt største bomkjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger trøst! Og jeg vet at god trøst vil være å lese andres historier om ting de har kjøpt til hjemmet som har vist seg å være mindre vellykket.

Jeg har brukt 10 000 kroner på et maleri jeg ikke klarer å bli fortrolig med! Det hele begynte for noen år siden da jeg var på ferie i Danmark. Vi bodde i en liten by i en uke, og jeg var jevnlig innom en antikvitetshandler hvor jeg falt pladask for et gammelt maleri av en kvinne. Jeg kjøpte henne ikke, følte ikke at jeg kunne ta meg råd, og jeg har angret veldig. Har mang en gang tenkt at jeg hadde overlevd den kostnaden, selv om det hadde betydd nudler resten av sommerferien.

For en stund siden så jeg et maleri som var litt i samme sjanger; gammelt, slitt, uten ramme og portrett av en kvinne. Jeg slo impulsivt til og betalte 10 000 for damen. Nå henger hun på stueveggen min og skuler stygt på meg, jeg syntes at hun ser litt ond ut og jeg angrer som en hund.  Kan selvsagt forsøke å få henne solgt igjen, men er redd det blir vanskelig som privatperson og at det vil medføre et stort tap.

Anonymkode: a556e...bac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

1 pakke kondomer 

Anonymkode: 425d9...270

Skrevet

Uff, så kjedelig! Fort gjort å bli litt revet med noen ganger. :( Jeg har ikke brukt så mye penger som deg, men jeg og samboer var i Tyrkia for ca 3 år siden og siden vi ikke klarer å si nei til alle som prøver å prakke på oss ting, endte vi opp med ett meget grelt hjemmesydd putevar til 50 euro. Det ligger fint i en eske i boden. Jeg angrer på det, selv om vi bare kan takke oss selv for å ikke klare å si nei :fnise:

Anonymkode: c0829...351

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...