AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Jeg er ei jente på 26 år, og jeg har veldig lyst på en kjæreste. Jeg vet bare ikke hvor jeg skal finne ham. Jeg er veldig kresen, og er ikke interessert i noen av de som er interessert i meg. Føler jeg begynner å bli "gammel"og at ting begynner å haste. Har hatt en kjæreste i livet mitt, vi var sammen i fire år. Hvor kan jeg bli kjent med bra gutter? Anonymkode: f47fb...76f
Gjest Cyrus Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Letingen er over. Jeg kan bli kjæresten din jeg.
ajarRun Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Helt typisk. Kvinner har mulighet til å pule menn som er langt unna deres rekkevidde mens de er unge, og så forventer de det samme når de er eldre og nærmer seg veggen (30-35). Til slutt ender de opp noen og tredve singel og desperat og ender med en eller annen tulling. Du trenger nok en realitetsorientering og velge menn som er på ditt egent nivå. Masse kvinner kaster bort ungdommen når de er mest attraktive som partner (18 til 24) på å studere og gjøre andre ting. Det er helt greit, men ikke hensiktsmessig hvis man vil ha en bra mann og familie. 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 4 minutter siden, amativeReflection skrev: Helt typisk. Kvinner har mulighet til å pule menn som er langt unna deres rekkevidde mens de er unge, og så forventer de det samme når de er eldre og nærmer seg veggen (30-35). Til slutt ender de opp noen og tredve singel og desperat og ender med en eller annen tulling. Du trenger nok en realitetsorientering og velge menn som er på ditt egent nivå. Masse kvinner kaster bort ungdommen når de er mest attraktive som partner (18 til 24) på å studere og gjøre andre ting. Det er helt greit, men ikke hensiktsmessig hvis man vil ha en bra mann og familie. Vet ikke helt jeg, hvor mye dette stemmer. Ønsker jo ikke bli sammen med noen bare for å bli sammen med noen. Tenker at jeg heller burde finne en mann som er eldre, tenker +/- 30 år. Men finner ingen av interesse. Kanskje det blir bedre til sommeren, da jeg flytter til en større by Anonymkode: f47fb...76f
ajarRun Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt jeg, hvor mye dette stemmer. Ønsker jo ikke bli sammen med noen bare for å bli sammen med noen. Tenker at jeg heller burde finne en mann som er eldre, tenker +/- 30 år. Men finner ingen av interesse. Kanskje det blir bedre til sommeren, da jeg flytter til en større by Anonymkode: f47fb...76f Mulig det blir lettere, men husk at for hvert år som går blir du mindre aktuell som partner. Menn er på topp senere (i 30 årene) mens kvinner er på topp i tidlig 20-årene. Status og penger som kvinner tiltrekkes hjelper ikke for kvinner som skal date. Formell utdanning er heller ikke noe betydelig pluss. Siden det er så innihelvettes dyrt for menn å få barn med noen (selv om de aldri får se barnet) trenger man noen år til å bli komfortabel med å få barn. Da har du et forsøk til å få det til å klaffe (før du er 30, og etter det øker risikoen for snåle barn og skader på deg drastisk). Å bli sammen med noen som nærmer seg 30 virker helt ulogisk, man kan jo finne en 20-åring som egner seg bedre på alle mulige måter.
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 26??? Helvete, skaff deg kjæreste raskt som fy!! Meld deg inn i en nerdegruppe og ta alfanerden og trykk ut de ungene før du havner på gamlehjem! Anonymkode: 591c1...8a7 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 Ts du har gooood tid. Jeg var i et forhold i 20 årene og de fleste jeg kjenner som fant partner på den tiden har opplevd brudd og funnet seriøst forhold 30+. Nå vet både jeg, venninner og kamerater hva vi ser etter enn før. Vet ikke hvor attraktiv du er, men jeg har hvert fall bedre tilbud nå enn før. Anonymkode: 63c71...c2d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå