AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Del Skrevet 22. desember 2016 Litt usikker på om det ble riktig forum dette, men det er et spørsmål om hobbyen min, så prøver her. Jeg lurer på hvor dere legger ridebukser og andre stallklær mellom hver gang dere bruker dem? Altså, eks hvor legger du ridebuksa de som er brukt, og ikke skal vaske før du skal ri igjen, eller vasker dere ridebuksa for hver gang? Jeg kan jo ikke legge den i klessskapet, da blir alt luktende hest. Men det blir så fort mye rot når den ligger på badegulvet. Noen som har noen tips? Anonymkode: 2e5cf...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2016 #2 Del Skrevet 22. desember 2016 Vi har et eget lite rom til ytterjakker osv og henger rideklærne inn der. De har sin egen vegg litt bort fra de andre jakkene Vasker ikke ridebuksene før de faktisk er skitne. Har bare helskinnsbukser og de blir så fort ekle i "læret" om de blir vasket for ofte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Del Skrevet 22. desember 2016 8 minutter siden, Sirah skrev: Vi har et eget lite rom til ytterjakker osv og henger rideklærne inn der. De har sin egen vegg litt bort fra de andre jakkene Vasker ikke ridebuksene før de faktisk er skitne. Har bare helskinnsbukser og de blir så fort ekle i "læret" om de blir vasket for ofte.... Det var lurt. Det må jeg ønske meg når jeg får noe eget, et eget rom for ytterklær ol. Enig med deg. Vasker ikke klærne etter hver gang. Har også helskinn 👍ts Anonymkode: 2e5cf...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skriblerier Skrevet 22. desember 2016 #4 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg har en egen skittentøyskurv fra IKEA. Bruker den til oppbevaring av klær jeg bruker i stallen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Del Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, Skriblerier skrev: Jeg har en egen skittentøyskurv fra IKEA. Bruker den til oppbevaring av klær jeg bruker i stallen. Det var en veldig lur ide 👍 Anonymkode: 2e5cf...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 22. desember 2016 #6 Del Skrevet 22. desember 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var lurt. Det må jeg ønske meg når jeg får noe eget, et eget rom for ytterklær ol. Enig med deg. Vasker ikke klærne etter hver gang. Har også helskinn 👍ts Anonymkode: 2e5cf...e35 Ja det er veldig praktisk. Det var egentlig en gammel matbod i tilknytning til yttergangen som vi laget om til "klesbod" De jakkene vi bruker daglig henger i selve gangen, mens sesongklær, sko osv bor i rommet rett ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg har kjøpt en sånn oppbevaringsboks med lokk til å ha brukte ridebukser i mellom bruk Anonymkode: ea4d9...d9d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg har de i en hylle i skapet i gangen, noe henger fremme i gangen også. Anonymkode: b69a5...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 23. desember 2016 #9 Del Skrevet 23. desember 2016 Denne dukket akkurat opp i facebookfeeden min TS. Tenkte på denne tråden 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2016 #10 Del Skrevet 23. desember 2016 4 timer siden, Sirah skrev: Denne dukket akkurat opp i facebookfeeden min TS. Tenkte på denne tråden 😂 Hahahaha ja 😂 TS Anonymkode: 2e5cf...e35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest moreno Skrevet 23. desember 2016 #11 Del Skrevet 23. desember 2016 Henger de ute i en bod, og det som ikke bør ligge ute har jeg i en kasse med lokk inne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 23. desember 2016 #12 Del Skrevet 23. desember 2016 Jeg har en egen skuff i en kommode i gangen hvor jeg legger hesteklær. Vasker absolutt ikke ridebuksene mine mellom hver gang, spesielt helskinnsridebukser, som nevnt over her, blir fort slitte og ekle i læret av vasking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2017 #13 Del Skrevet 2. januar 2017 Har en egen hattehylle med mange knagger på vaskerommet, har sko og alt ridetøy der Anonymkode: 62847...594 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cat92 Skrevet 3. januar 2017 #14 Del Skrevet 3. januar 2017 De ligger som regel i et hjørne på badet. Det fungerer helt fint, ikke merket noe til lukt. Og nå som det er kaldt ute er de gode og varme når jeg skal ha de på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå