Gå til innhold

Barbering


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pussicat_

Hei!

Jeg har nå barbert meg nedentil i flere år med høvel. Men jeg blir av og til veldig irritert og rødprikkete der nede. Er det noen som har prøvd ladyshaver der? eller en herrebarberingsmaskin? Er det noe bedre? har vurdert å kjøpe en ladyshaver, men jeg veit ikke om det er bedre en høvel. Og vil gjerne høre fra andre før jeg evt. kjøper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har prøvd noe a la en ladyshaver, mye bedre enn høvel - eneste problemet var at den brukte å spore av noen gang... AU :) Fikk ikke de røde prikkene, ble bare glatt og fin :oops: Husker ikke navnet, men synes du skal prøve en ladyshaver, er sikkert bedre enn høvel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og min erfaring er at det blir best resultat med vanlig barbering.... Får liksom ikke bort alt med lady-shaver'n... Men det kunne jo være at det var en dårlig lady-shaver, da.... :roll:

Derimot er det ikke alle barberblad som er like gode.... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får liksom ikke bort alt med lady-shaver'n...

Nei, det var det jeg mente med at den sporet litt av.. Men fikk jo bort alt til slutt. Lurer på når smertefri voks skal komme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine svar!

Kanskje jeg skulle kjøpe meg en da... men jeg har lagt merke til det at det ikke har kommet ut nye modeller på flere år, så de som er ute nå er kanskje ikke så bra som de kunne ha vært. Jeg begynner ihvertfall å bli veldig lei av å bruke høvel. Jeg har alltid brukt Mach3. Og det blir jo veldig dyrt å kjøpe nye høvler hele tida. Så jeg håper at det er mye bedre å bruke en ladyshaver i stedet. Men hvis den ikke tar like godt alle steder... for noen steder tror jeg ikke at jeg tør å la ladyshaveren barbere.. så kan jeg jo bruke høvel på noen steder. men la ladyshaveren ta mesteparten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...