AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Har vært i det meste som er av bokhandlere og elektronikkbutikker, og alle bare ser dumt på meg som om de ikke vet at lesebrett er noe som eksisterer en gang. Anonymkode: c84e9...8a8
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Kjøpte min Kindle på MPX.no for en stund siden. Anonymkode: 45d23...0d4
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kjøpte min Kindle på MPX.no for en stund siden. Anonymkode: 45d23...0d4 Takk, men det er for seint til å kjøpe på nett. Må finne en vanlig butikk. Anonymkode: c84e9...8a8
Poledra Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 (endret) Elektrobutikken på Gardemoen har. Det er vel en av de få butikkene jeg har sett har. Er det et speielt merke av lesebrett du er på jakt etter? Endret 22. desember 2016 av Poledra
Neket Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Vi kjøpte i bokhandel for et par år siden, det er sånn man må ha leselys for å se noe på....Jeg greier ikke huske hvilken bokhandelkjede det var hos da..... Selv bruker jeg iPad, men brukte et billig android før.
Zzyzx Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Hvis du befinner deg i Oslo eller Trondheim, så har Digitalimpuls Kindle i flere varianter. Ellers så kan jeg anbefale denne, hvis du kan vente. Det er en svært god pris: http://www.adlibris.com/no/kampanje/letto-jul-inkl-e-boker Lesebrett er ingen stor greie her i landet, så det er ikke enkelt å få tak i sånt i fysiske butikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå