rutti Skrevet 1. desember 2004 #1 Skrevet 1. desember 2004 Hva strømpebånd skal dere ha og hvor kjøper dere de? Jeg skal ha dette http://bryllupsweb.no/bryllupsshop-stromper.html nederst her, det som ikke er utsolgt. er kjøpt på bryllupsweb
Gjest MrsL Skrevet 1. desember 2004 #2 Skrevet 1. desember 2004 Jeg brukte ett jeg fikk gratis da jg var på Bryllupsmessen på Brittania i fjor i januar....
Smiling Skrevet 1. desember 2004 #5 Skrevet 1. desember 2004 Jeg hadde faktisk ikke strømpebånd da vi giftet oss, men det var jammen en flott dag likevel
smilepia Skrevet 2. desember 2004 #6 Skrevet 2. desember 2004 Har strømpebåndet noen hensikt egentlig? Har aldri brukt ett, og siden det kommer i entall antar jeg at det ikke skal holde oppe strømpene eller noe slikt Så hvorfor bruker vi det da? Vet noen har det slik at den nygifte mannen skal dra av strømpebåndet uten å bruke hendene, for så å hive det til ugifte menn i bryllupet. (mannlig versjon av å hive brudebuketten) Men akkurat det tror jeg vi ikke tar med i vårt bryllup -Smilepia-
Gjest Soon Mrs S Skrevet 2. desember 2004 #7 Skrevet 2. desember 2004 Hva strømpebånd skal dere ha og hvor kjøper dere de? Jeg skal ha dette http://bryllupsweb.no/bryllupsshop-stromper.html nederst her' date= det som ikke er utsolgt. er kjøpt på bryllupsweb Wow, fin den da smilepia Har ikke funnet verken undertøy eller strømpebånd enda, må komme meg til byen en dag å se....
rutti Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #8 Skrevet 2. desember 2004 Smilepia? det var nok meg som skrev det,. Seølvsagt skal mannen bite dette av.,... Er ikke det en fin skikk da?????
søndagsengel? Skrevet 2. desember 2004 #9 Skrevet 2. desember 2004 Forloveren min skal ordne med "something old, something new, something borrowed, something blue", og jeg tror hun kjøper et sånt strømpebånd som du skal ha, rutti. Men hvis ikke, så synes jeg ikke det er krise å ikke ha strømpebånd! Ville uansett ikke fulgt skikken om at han skal bite det av (eller hva han nå velger å gjøre )!!
Gjest gjest1 Skrevet 2. desember 2004 #10 Skrevet 2. desember 2004 Smilepia? det var nok meg som skrev det,. Seølvsagt skal mannen bite dette av.,... Er ikke det en fin skikk da????? Jeg syns det virker litt harry at mannen skal bite det av....meg om det. Har ikke bestemt meg for undertøy enda men kommer neppe til å ha stømpebånd.
rutti Skrevet 2. desember 2004 Forfatter #11 Skrevet 2. desember 2004 ok, e trodde det var vanlig at mannen skulle bite av strømpebåndet. Vet ikke om vi heller skal ha det Men dskal uansett ha det, for da får jeg noe blått på meg :-) :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå