AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 jeg har i år, som alle andre år, ikke klart å holde meg unna julegavene som er til meg og vet derfor hva jeg får til jul.. Neida, men jo jeg vet hva jeg får til jul av kjæresten fordi vi var på shopping og kikka på div. Han tok en liten handlerunde alene etterpå og jeg tipper jeg får en jakke av han. Problemet er det at jeg prøvde jakka i str. L (er egentlig en S, men vil ha jakka stor) Om jeg hadde kjøpt den selv kan det hende jeg hadde valgt M selv om jeg ikke har prøvd den å vet hvordan den er på. Tipper han har kjøpt str. L og er redd det blir for stort.. Tar over en time til senteret den er kjøpt på og er ikke bare bare å bytte. Hva bør jeg gjøre? Beholde den i L eller dra over to timer for å bytta en jakke? (jakka koster 1100 kr btw) Anonymkode: a1fd1...6e6
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Ja, dette er viktig å få debattert. Anonymkode: 866fe...b05 7
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Vent med bruke så mye energi på å tenke på dette før du har åpnet gaven. Først da kan du være helt sikker på hva det er du har fått. Anonymkode: d13fe...ba4 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Bytting av julegavetråden kom tidlig i år... misfornøyd allerede før man har åpnet? Anonymkode: 82fde...05d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå