AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Del Skrevet 22. desember 2016 Har lenge farget håret mitt mørkt og vil nå ha det tilbake til min lysebrune naturlige farge. Naturlig er jeg verken veldig kald eller varm, men har litt antydning til oliventoner i huden så hvis håret blir for rødlig ser jeg veldig gusten ut, altså vil jeg heller bli litt for kald enn litt for varm. Problemet er at jeg må bleke håret for å få det lyst nok før jeg farger, og da klikker håret mitt i vinkel! Det trekker til seg så sykt mye farge at selv lysebrune/mørkeblonde hårfarger blir nesten svart, og siden det er såpass mørkt blir det så mye rødpigmenter at det får et voldsomt rødskjær også. At det er vanskelig å finne kalde hårfarger i norske butikker hjelper heller ikke. Så nå tenkte jeg å bleke det til vanlig/lys orange, kure det med proteinkur, og så farge over med en kald mørk blond. Noen som har erfaring fra å gjøre det samme, eller noen forslag til hvilken farge jeg skal bruke? Vil bare ha en naturlig, ikke for rød, lys/medium brunfarge.. Anonymkode: 436de...50e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #2 Del Skrevet 22. desember 2016 Henger meg på her. Jeg har lyse striper og mørk blond/lys brun ettervekst. Vil farge lengdene (fått nesten 10 cm ettervekst nå) men vil ikke få grønt hår. Heller ikke for mørkt/rødlig hår. Stripene er heldigvis gyldne så tror det skal gå greit med en lys brun minicolor. Men følger med her om du får noen tips Lykke til uansett! Anonymkode: a6ee4...68d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prestekragen Skrevet 22. desember 2016 #3 Del Skrevet 22. desember 2016 Jeg kjøper alltid frisørhårfargene mine hos Nikita, de selger bokser fra Wella. Det er ikke-permanente farger, og du kunne jo prøvd med en ren 8 eller 7. Heller litt lyst enn for mørkt kanskje, prøv en gang og gå heller mørkere om det ikke tar nok. De fargene er rene naturfarger, og vil se omtrent ut som på bildet, en ganske kald lys brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå