AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #1 Skrevet 22. desember 2016 Han vil gjerne ha de hele tiden , men så sitter jeg med barna hjemme hver dag. I dag skulle han bare hente noe så dukket det opp noe på jobben. Det er hele tiden noe som dukker opp og jeg ender opp opp med å passe barna. Han tok juleferie pga de skal være med oss og jeg tenkte litt familie kosetid, men han forsvinner hele tiden. Enten noe viktig som dukker opp på jobben, handle gaver osv. Og hver gang tar det mange timer. Han avtaler med andre foreldre for at venner til barna skal overnatte , komme på besøk og da får han det plutselig travelt og må gå. Er dette vanlig ? Anonymkode: ee707...d94
MapleSirup Skrevet 22. desember 2016 #2 Skrevet 22. desember 2016 Om hva er vanlig, egentlig? At man dumper barna på andre hele tiden, eller at man ikke setter noe grenser for seg? 3
Sulosi Skrevet 22. desember 2016 #3 Skrevet 22. desember 2016 Det er visst ganske vanlig å dumpe barna slik, min eks gjør det hele tiden. Sykt irriterende å ga fra mann og barn for å gjøre ting for seg selv (avtalt egentid) og så få melding en time etterpå av mine foreldre om at han dumpet barna hos dem og gikk...Var ikke gift så lenge for å si det slik. Du må sette ned foten. Hans barn, hans tilstedeværelse. 1
Biloba Skrevet 22. desember 2016 #4 Skrevet 22. desember 2016 Slik har det aldri vært her. Nå trenger ikke barnet pass lengre heller, men da det var yngre sørget far for å ha tid til barnet når han avtalte samvær. Mange synes det er deilig med pauser når man har barna, siden det kan være intenst. Det betyr ikke at du må sitte der som evig barnevakt. Still krav!
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #5 Skrevet 22. desember 2016 Juleferien for skolen begynte vel i dag så....du har vel ikke sittet så mye alene ennå? Anonymkode: 70c65...a97
Gjest chiki Skrevet 22. desember 2016 #6 Skrevet 22. desember 2016 Hvorfor kan han ikke ta med barna på shopping og besøk? hvorfor lar DU han holde på sånn?
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #7 Skrevet 22. desember 2016 53 minutter siden, AnonymBruker skrev: Juleferien for skolen begynte vel i dag så....du har vel ikke sittet så mye alene ennå? Anonymkode: 70c65...a97 Juleferien starter på forskjellige dager. Her var siste skoledag på fredag forrige uke.... Anonymkode: d4071...915
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #8 Skrevet 22. desember 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Juleferien starter på forskjellige dager. Her var siste skoledag på fredag forrige uke.... Anonymkode: d4071...915 Hvor tar de igjen de dagene? Anonymkode: cddd2...a3b 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #9 Skrevet 22. desember 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor tar de igjen de dagene? Anonymkode: cddd2...a3b Starta før i somner Anonymkode: 0ed2d...9d1
Athene Skrevet 22. desember 2016 #10 Skrevet 22. desember 2016 Om en skikkelig prat ikke hjelper, hadde jeg sørget for å bli litt uforutsigbar selv. Dra hjemmefra tidlig på morgenen, plutselig måtte på jobb, stikke på trening. Allier deg med venner og ta på deg ekstra jobb (om du kan). Mulig det har blitt litt for komfortabelt for han at du alltid er der. 2
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #11 Skrevet 22. desember 2016 Lag deg planer. Anonymkode: ae761...236 1
AnonymBruker Skrevet 22. desember 2016 #12 Skrevet 22. desember 2016 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Han vil gjerne ha de hele tiden , men så sitter jeg med barna hjemme hver dag. I dag skulle han bare hente noe så dukket det opp noe på jobben. Det er hele tiden noe som dukker opp og jeg ender opp opp med å passe barna. Han tok juleferie pga de skal være med oss og jeg tenkte litt familie kosetid, men han forsvinner hele tiden. Enten noe viktig som dukker opp på jobben, handle gaver osv. Og hver gang tar det mange timer. Han avtaler med andre foreldre for at venner til barna skal overnatte , komme på besøk og da får han det plutselig travelt og må gå. Er dette vanlig ? Anonymkode: ee707...d94 Har de ingen mor, disse? Anonymkode: 39514...8e5
Lou Salome Skrevet 22. desember 2016 #13 Skrevet 22. desember 2016 (endret) Jeg hadde bare sørget for at han ikke kunne dra på jobb eller shopping eller andre ærend når barna var der. Dra på shopping selv. Eller bare si: Nei! Og gå demonstrativt ut. Her på KG er visst dette veldig vanlig, men det spiller jo ingen rolle for dere. Endret 22. desember 2016 av Lou Salome Skrivefeil
Mrs.Under Skrevet 23. desember 2016 #14 Skrevet 23. desember 2016 Så lenge du ikke sier noe til han og ikke setter grenser, så kommer det nok til å værs slik. Nytter ikke klage på KG når du ikke har snakka med mannen. Så-snakk med han, og fortell hvilke forventninger du har til han og hva du mener han bør bidra med når barna hans er hos dere. Du skal se at dette løser seg helt fint! 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå